• Nettisen

Gravid med min älskare!

Först och främst tycker jag inte att du gjort fel utan det är han som är otrogen mot sin sambo. Om han inte vet om att du är gravid, så bör du tala om det för honom. Ni är ju två om det, eller hur?! Sedan får du känna efter vad du VILL. Jag har gjort en abort och ångrar mig ännu... Lyssnade för mycket på andra och deras åsikter. Det är du som ska leva med det beslut du tar. Kram!

• Nettisen

Förstår att det känns fruktansvärt jobbigt och det är bara du, som kan ta beslutet. Berätta för honom. Han måste få veta. Jag tror att allt går bara man vill. Det är jobbigt att ångra en abort...det går ju inte att göra det ogjort.

• Nettisen

Ts lever ensam med sina barn. Hon hade tyvärr oturen att kära ner sig i en man som gick tillbaka till sitt ex... Men som fortsatte att träffa TS vid sidan om. Känslor kan man tyvärr inte rå för. Det är mannen som gjort fel med att vara otrogen ...

Abort är inget man gör hur som helst...

• Nettisen
    Anonym (fy faaan) skrev 2013-10-02 16:43:26 följande:

Behövde hon moralisk support innan? Det var ingen enskild händelse, klart hon är djupt besviken på det faktum att hon gjort bort sig. Ska hon få min empati tycker du? Varför skulle jag respektera en person som uppenbart bara haft sitt eget bästa i tankarna. Stödet får hennes man och barn.
    Förresten tror inte jag att ts har behov av din empati
Svar på tråden Gravid med min älskare!