• molly50

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-03 17:33:30 följande:

VAD har HAN att komma med i en vårdnadstvist??HAN har ju inte ens ett boende!!!
    Stackars jävel!!! 

I så fall är det kanske bäst att placera det stackars barnet i fosterhem. För om han saknar bostad,och inte får tag på en ganska omgående,och du lider total avsaknad av empati och enbart tänker på dig själv så får nog flickan det inte särskilt bra hos någon av er.
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • molly50
    Läs vad som står och inget annat skrev 2013-10-03 17:37:12 följande:
    Vill tala om att jag har pratat med ts ex-man nu o JA HAN E SJÄLVKLART JÄVLIGT LEDSEN, BESVIKEN, SÅRAD, han ska bara fokusera på ert barn nu men dig skiter han fullständigt i, han ser bara rött o med tanke på händelserna tidigare så vill han ta sig an ert barn så mycket det går..vill inte outta mer för att slippa avslöja för mycke av vem dessa gäller!

Bra att du pratat med honom. Hoppas flickan får det bra hos honom och hoppas att hon får stanna där.
  • molly50
    EnAnonumius skrev 2013-10-03 17:46:05 följande:
     Klockrent

Tack så mycket!
  • molly50
    Läs vad som står och inget annat skrev 2013-10-03 17:46:12 följande:
    Jag önskade att de var så men tyvärr inte, du borde verkligen skämmas!

Som någon skrev,visa TS exman den här tråden och be honom kopiera allt så att det finns motbevis om TS börjar ljuga i rätten.
  • molly50
    Mikael007 skrev 2013-10-03 17:39:28 följande:
    Återkommer senare, men nu ska jag iväg till min pojke och byta blommor och tända ett kvällsljus på hans grav och sitta och prata inom mig själv med han.. När ens barn dör, då finns det aldrig något mer som kan såra en..

Jag beklagar verkligen sorgen! Jag hoppas att du finner någon tröst vid hans grav.

Många varma styrkekramar till dig!  {#emotions_dlg.flower}
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 20:15:19 följande:
    Men det är ni som säger att jag ljuger
    Då undrar jag
    Vad skulle jag få ut av att ljuga ihop denna story
    Jag har fullt upp med att försöka få tag på min sjuka fd man som just nu har min dotter på en plats som jag inte vet vart det är
    Så snälla ni låt mig bara vara nu
    jag har förstått erat hat mot mig och det jag har gjort
    Men jag står för det fortfarande
    Jag är så sjukt nöjd med mitt beslut
    Jag förstod att det skulle bli ett helvete men att han skulle gå via mitt barn det trodde jag aldrig
    Trodde iallafall att jag kände mannen jag levt ihop med i 12 år

Är det han som är sjuk? För att han reagerar och tar tag i saken när du har gjort ett stort snedsteg?
    Du tycker inte att det är det minsta sjukt att strunta i sitt barn bara för att få ligga med ett kräk? 

Och anledningen till att man undrar om du är helt sanningsenlig är,som flera redan har skrivit, för att du har ändrat din historia så många gånger.
    Nu finns det ju en person här som har pratat med din man så vi får väl helt enkelt lite på det h*n skriver att det här är sant.  
    Men i så fall är det fruktansvärt! 
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 21:02:26 följande:

Jaja ni får tro vad ni vill
    men nästa gång kanske ni ska lyssna och inte bara döma
    Jag tar konsekvenserna av mitt handlande och jag står för vad jag har gjort
    Men fortfarande så handlar detta nu om min dotter

Men snälla,det är svårt att inte döma när du öppet skriver att du bedrar din man och att du skiter i hans känslor samtidigt som du påstår dig älska honom. Samtidigt så lämnar du bort din dotter för att få gå och ligga med en annan man.
    Sedan ändrar du din historia vartefter för att försöka framställa dig som offret.
    Du gör dessutom riktigt elaka påhopp mot folk som kritiserar dig.
    Du vill att vi ska lyssna på dig,vilket är svårt när du själv är lika dömande mot de som talar om för dig att det du gör inte är ok.
    Om du inte kan ta kritik så borde du kanske inte starta en tråd på ett internetforum och skryta om att du bedrar din man.
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 21:14:54 följande:

Men sluta nu
    Jag vill ha tillbaka mitt barn punkt Slut
    Han är ingen bra pappa och sen får ni tro va fan ni vill
    Jag vet hur han är och visst jag är sjukt förbannad på den mannen och han är sjukt arg på mig
    Men jag är faktiskt riktigt orolig över mitt barn
    Varför tror ni att jag aldrig har sovit ifrån henne
    Visst att jag har varit borta några kvällar vid läggning men jag sover Alltid hemma

I början skrev du att han var världens bästa pappa och att du älskade honom för det. Nu är han plötsligt en jättedålig pappa. Hur ska du ha det egentligen?
    Om du är så orolig för ditt barn borde du inte ha lämnat över henne till din man för att natta henne varje kväll. Du borde inte ha lämnat bort henne till dagis för att kunna träffa din älskare och du borde defintivt inte ha varit otrogen från första början! Du borde ha insett att din dotter indirekt skulle bli lidande för dina handlingar,innan du särade på benen.
    Det är naivt att tro att ens barn inte kommer att drabbas på något sätt när man beter sig så som du har gjort. 
    Du får ursäkta mig,men jag har faktiskt lite svårt att tycka synd om dig. Ta av dig den där offerkoftan nu. Den klär dig inte. 
  • molly50
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-03 21:26:44 följande:
    Du har sjunkit lågt för det är pga dina handlingar som detta uppstått! Nästa gång kanske du tänker till innan men jag tvivlar på att du lärt dig något av det här. Det var väldans vad du skulle göra vad som helst för din dotter nu men igår lät det inte likadant och tidigare idag brydde du dig inte ifall han tog henne skrev du ju.
  • molly50
    Fool skrev 2013-10-03 21:40:32 följande:

Nja nu tolkar du det lite snett igen... det som sägs är att hans reaktion är en konsekvens av DINA handlingar... hade du inte varit otrogen så hade han inte reagerat såhär och då hade ert barn heller inte behövt drabbas av det hon nu gör.... låter som om du är lite i chock TS , du verkar inte riktifgt vara kapabel att inse att detta är något DU ställt till med , ingen annan... typ alla försvarsmekanismer verkar ha slagit in samtidigt.

Anonym (smurfan) skrev 2013-10-03 21:41:45 följande:
    Ja det finns massor med fina människor, tyvärr så platsar inte du där enligt min mening iaf, inte efter hur du klantat till dig rejält här med alla olika versioner. Kanske döljer sig en fin människa någonstans inom dig men jag tror du behöver en hel del terapi för att plocka fram den människan.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg