Inlägg från: Anonym (smurfan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (smurfan)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-03 11:31:09 följande:

Vår Saga är över nu och jag är så NÖJD med detta beslut!
    Sen skiter jag fullständigt vad ni tycker,tänker och tror.

Jag kommer att få det liv jag vill ha nu!Och bäst av allt är att Mr right är på väg hit nu...!!!   

Förstår mig inte på dig alls. Det är ju detta vi sagt hela tiden, att du skulle berätta för din man, nu får du det att låta som att det är något du gjort som vi satt oss emot. Jag har försökt tona ner och se på den skadade individ du är och försökt sakligt nu på något sätt stötta dig i allt detta svåra men efter detta inlägg så ser jag att det går inte in något i din skalle ändå. Taggarna utåt på en gång, du ser dig själv som ett offer ständigt. Jag står fast vid den länk jag sände dig!

Så patetiskt, mr. right? Herrejisses du är inte sann. Jaja, lycka till och bra att du gjorde din man en stor tjänst och släppte honom fri från DIG och DIN skit!
  • Anonym (smurfan)

Lev din nya saga med din mr. right som du träffat för kravlöst sex 3-5 ggr, skit du i om din man, efter att ni skilt er, tar dottern på heltid som du skrev. Du får ju åtminstone knulla!

• Anonym (smurfan)

Big deal för vem? För OSS läsare? Du måste skämta. Du är narcissist, du är så egotrippad så det är skrämmande. Sen misstänker jag också att du är ett stort fult troll emellanåt.

• Anonym (smurfan)

Jag tycker seriöst inte ett dugg synd om dig!

• Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 13:01:59 följande:
    Här går det undan!
    Mannen har varit och packat ner sina kläder,lämnat in nycklar m.m
    La förlovningsringen på bordet och sa
    -Kolla på den här varje morgon när du sitter och ger F frukost och ge det en eftertanke vad du gjort mot våran familj

Snacka om att han vill att jag ska få dåligt samvete!
    Men NEJ NEJ Ditt får han mig aldrig!       
    Klart han vill! Jag förstår honom så in i bomben. Du BÖR ha dåligt samvete, det läskiga är att du påstår att du inte har det. Vänta tills du sitter där med endast dig själv som sällskap, jag har svårt att tro att du kommer uppskatta det. Jag lider så med din man.
  • Anonym (smurfan)

Vill dock säga att BRA GJORT att du berättade för honom. Sånt krävs mod!

Om nu allt detta är sant. Har ibland svårt att tro det.

• Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 13:50:21 följande:
    Och vem fan är du att döma mig så hårt??
    Ta hand om ditt egna liv för ni verkar ju inte få till en unge.
    Bara en fråga när din man kommer hem och säger att han inte vill leva med dig för att ni inte får några barn!!!  
    Alltså du slutar aldrig att förvåna mig! Så jäkla lågt!
  • Anonym (smurfan)

Ja ett allvarligt fel är det ju på personen, utan tvekan. Värsta är när de inte är medvetna om det själv för enligt dem själva så är de felfria, guds gåva till mänskligheten. Skrämmande.

• Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 15:28:47 följande:
    Jag ska krossa honom totalt!Jävla svin!
    Du är så sjuk!
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:49:55 följande:
    Så klart JAG men det ger honom inte anledningen att hålla MITT barn ifrån mig
    Nu duger det att vara PAPPA 
    Du skrev ju i ett inlägg tidigare idag att han kunde få ta dotter, att du brydde dig inte. Du är så slut i huvudet och jag börjar ännu mer tro att du är ett stort fult stinkande troll.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg