Jempa82 skrev 2013-10-02 11:14:34 följande:
Vet inte om jag håller med dig helt.
Jag skulle skälvklart först ge killen/tjejen ett finger om att jag sett dom och frågat vad som händer.
Men jag skulle ändå berätta för min vän!
Inte troligt att den otrogne talar saning till en bara för att man frågar!
Mitt synsett på det hela!
OTROHET är bara en bekräftelse grej!
Lämna den andra partnern och gå vidare på ett snyggt sätt
Hatar när barn blir inblandade i sådant här.Dom har inte valt sina föräldrar!BLÄÄÄÄÄ
Ja visst är det vidrigt. :(
Det är överenskommelse jag har med några vänner, sen har jag en annan med andra att jag går raka vägen till dem. :)
När min sambo var otrogen så misstänkte en nära vän till mig som bara bor två hus bort, jag var bortrest, hon övervägde att gå dit för hon hade en jobbig känsla men hon skakade av sig den för hon kunde inte tro att min sambo skulle göra så mot mig. Hennes känsla hade haft rätt och hon ångrar idag att hon inte gick dit, hon hade dock inte varit nådig mot min sambo. Jag är tydlig mot henne att hon inte ska känna någon skuld vilket hon gjorde till en början för att hon inte agerade men hon hade inga tydliga tecken utan bara en stark misstanke och en jobbig känsla. Henne kan jag lita fullt ut på om det skulle ske igen, misstänker hon något kommer hon agera på en gång, mot min sambo, då kommer hon ta saken i egna händer direkt och jag kommer göra detsamma för henne om hennes sambo strular till det igen, vilket han också gjort tidigare.