Inlägg från: Mikael007 |Visa alla inlägg
  • Mikael007

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Anonym (smurfan) skrev 2013-10-03 00:08:07 följande:
    Ja risk finns ju att någon kan känna igen det som skrivs och misstänka vem det är. TS har även gått ut med hennes mans ålder och att hon arbetar på ett ställe som är schemalagt att hon är ledig flera dagar.

Vad finns det mer? Jo, hon är 31, tränar ofta, bor i stockholm, varit i lag med sin man i 12 år och gifta i 2 månader och har en dotter på 1,5 år och hon har nyss köpt en massa nya kläder till dottern.

Hon kanske inte är så försiktig som hon säger eller så kan det vara så att hon spär på eller förmildrar det hela för att vägleda men så klipsk tror jag dock inte att hon är utav vad man kan läsa här.

samt vad kan det resultera i om hennes älskare tröttnar på henne. hennes älskares fru får reda på vad som händer, samt hur länge håller samvetet tätt, hon förändras, ny frisyr nya dofter, ord hon kommer att börja använda sig av mot sin man som hon använder till sin älskare, försäga sig,  älskarens vänner märker saker och talar med hans fru om vad dom sett, hört , likaså denna otrogna kvinnas vänner samma där ja stigarna av lögner är många, men till sist kolliderar dom vare sig hon vill eller inte....
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 09:36:35 följande:
    Du det är nog mer min dotter än hans!Vem har tagit alla sjukt jobbiga koliknätter??Jo JAG och inte*min man*
    Vem har sett till att hon har hela och rena kläder JO JAG!!!
    Vad har då han gjort??Jo han har så fint kallat sig pappa!
    Sen att han har nattat några nätter under hennes 1.5år ja det är ju storartat av honom!!!NOT   

Nu är du där igen, Jag, jag, jag, jag. Tänk lite nu !
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 10:46:45 följande:

Jag vill inte ha någons medlidande!

Vill bara att allt ska vara över så att JAG kan börja leva mitt liv.
    Som jag känner nu så får han ta henne om det är det han vill!Men vet ni!han kommer inte vilja det TRO mig!!!   

Jisses människa, vem är du ! vad har du för personlighet ! Du spelar ett extremt högt egoistiskt spel som handlar om din dotter.... Snälla vakna upp nu. Märker du inte själv hur du är och vad du börjar bli.. Du behöver gå till en psykolog och få råd och verktyg innan du sjunker ner i din grop av förnekelser och bitterhet... Du ville ta råd som du skrev i starttråden men du vägrar och förnekar och bara högaktar dig själv som person, Jag hade ett barn, detta barn blev sex år, en rattonykter förare släkte hans lilla liv Jag höll mitt trasiga, blodiga barn i min famn, satt där i diket med han och grät och försökte stoppa blodet som forsade ur hans mun, han tittade på mig och tårarna rann från hans ögon, hans rädda ögon skrek efter hjälp, men jag kunde inte rädda hans liv, när han dog, då dog han medans jag mötte hans ögon.. jag vill aldrig glömma detta.....Förstår du...... Lek inte med ditt barn..... ditt barn är ingen leksak som är utan känslor.....varför-----varför skaffade du ett barn för...varför ?  och ord som jag aldrig använde var... Men Jag, Jag då, jag jag jag.... Vakna människa !!
  • Mikael007
    molly50 skrev 2013-10-03 16:20:12 följande:

Har du överhuvudtaget läst TS kommentarer? Om inte så tycker jag du ska göra det innan du anklagar oss för att mobba.
    TS har varit ganska frikostig med påhopp själv,kan jag upplysa dig om.

Och när någon behandlar en annan människa så illa som TS har gjort med sin man och sin dotter och dessutom nästintill skryter om det,ja då reagerar folk.   

Molly.... Yes... du e kanonbra. en Eloge till dig
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:26:34 följande:
    Japp jag är så jävla hemsk!Men att han håller sig borta med MITT barn det är inte alls lika hemskt!
    Vill man ens inte sitta ner och prata om saker och ting utan packar sitt slänger av sig ringen kastar nycklarna i golvet och bara skriker då är man säkert jätte lämplig till att ta hond om ett barn!

Han mår 1000 gånger sämre än mig för jag skiter toltalt i honom.   

MITT BARN... Erat barn måste du väl ändå mena  
  • Mikael007

Den psykolog som får hjälpa--- Dina Jag--- kommer att få ett tufft jobb.. Empati-- Nej----- Narcissism-- Ja , Psykopat-- Ja. destruktiv -- ja . labil-- Ja omdömeslös-- Ja, Egoist --- Ja  Rationalisering---ja ambivalent --ja  självbedrägeri resulterad inkapsling ---ja  Sök hjälp med dig

• Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:46:21 följande:
    Ehh jo han har redan varit här idag!
    Vi kommer fortfarande att träffas!Slippe dock hotellkostnader och dessutom kan vi ha hur mycket tid för varandra som helst!
    Han var sjukt nöjd över detta beslut  du är ingen mamma
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:58:27 följande:
    Ha ha!
    Tillåt mig skratta!
    Ja du om hans fru får reda på det så blir det skillsmässa där med!Men den vetskapen gick vi ju in i detta.
    Anledningen till att han inte lämnar henne är att hon är gravid med deras första barn!!!   

Du skrattar, du bryr dig inte, han är gift och nu väntar han barn med sin fru och du bryr dig inte, likaså bryr du dig inte om ditt barn , för det gör du ta mig tusan inte, skulle ditt barn dö och det vore tid för begravning, då lär du hellre sticka till ett hotell och knulla bort lite tid och njuta med den underbaraste mannen på jorden, som har fru och väntar barn- Ni båda 2 är gräsliga och ta mig tusan absolut inget gott föredöme för era barn... Tror inte ens du skulle rädda ditt eget barn om det höll på att drunkna-- risken för <Dig vore att du då skulle missa ditt livs bästa knull med en Man som i likhet med dig också är ett As ... Vad fan är viktigaste för dig ? Ditt barn eller en kuk ?
  • Mikael007
    jag är den jag är skrev 2013-10-03 17:08:47 följande:

Eftersom ts har en empatistörning så känner hon förmodligen ingenting.

helt klart
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 17:08:58 följande:

Nej du han kommer få äta gräs kan jag tala om!!!
    Om 11-12-13 år kommer du att få känna på svek och sår som förhoppningsvis sätter ärr i ditt hjärta för hela livet. Din dotter kommer att ta avstånd mot dig, när sanningen når henne. Hon kommer att uppfatta sin föderska ( ej mamma) som den gräsligaste personen på jorden, men det är väl okej för dig--- allt handlar ju bara om DIG och Ditt Liv och dina sköna knull, skit samma i dottern din bara
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 17:08:58 följande:

Nej du han kommer få äta gräs kan jag tala om!!!

Blir troligtvis tvärtom
  • Mikael007

Återkommer senare, men nu ska jag iväg till min pojke och byta blommor och tända ett kvällsljus på hans grav och sitta och prata inom mig själv med han.. När ens barn dör, då finns det aldrig något mer som kan såra en..

• Mikael007
    molly50 skrev 2013-10-03 20:28:48 följande:

Jag beklagar verkligen sorgen! Jag hoppas att du finner någon tröst vid hans grav.

Många varma styrkekramar till dig!  {#emotions_dlg.flower}

Tack så hjärtligt Molly, Jag blir ofta upprörd av mig när det just är barn som kommer i kläm i dom vuxnas värld. Ett barn är det värdefullaste vi kan få som gåva,  När man får läsa detta som sker här, då vänds ens värld lite upp och ner, att börja använda sitt barn som ett verktyg, ett vapen, en sak, då rämnar i alla fall min värld. Inget gör ondare i mig när man läser när barn blir utsatta för våld och kraftfulla vårdnadstvister, Vuxna personer måste lära sig tänka till när det kommer till sådana här händelser i livet, Ett barn är det oskyldigaste som finns. 1,5 år ör detta lilla flickebarn- suck det gör ont i mig. Det jag fick uppleva önskar jag att ingen föräldrar någonsin behöver uppleva. än i dag efter så många år, kan jag vakna upp kallsvettig och känna en så extrem tomhet inom mig, jag lever sedan en tid med en kvinna som har 2 barn, jag känner bara att dom mer än allt får ta hur mycket tid av mig och dom är Älskade så enormt mycket och kvinnan nu i mitt liv är det underbaraste som finns för mig och hon vet vad jag gått igenom, hon är det makalösaste underbaraste  som finns just för mig och jag är så stolt över henne, Ja barn och massa kärlek är det finaste vi människor kan ha som gåvor. Dom här små tottingarna, frågade mig för en tid sedan - om min pojke var i himmelen, Mmmm det är han, men jag vet att han ser mig och er båda och eran  mamma, och han älskar er alla så mycket,/  det är inte alltid så lätt när små barn frågar Molly. Men vad vore vi utan dom. Jag lämnar denna tråd nu, för den gör för ont i mig. Önskar dig allt gott dig och din kära familj..  kram kram
  • Mikael007
    Fool skrev 2013-10-03 18:34:35 följande:
    Oj , beklagar sorgen.... och ja DET måste vara det absolut värsta man kan drabbas av i livet... beundrar dom som klarar det , vetefan om jag skulle klara en sån grej själv.

vi är nog mycket starkare än vi tror.. bugar och tackar dig mycket för din fina omtanke. 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg