Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
Anonym (smurfan) skrev 2013-10-03 00:08:07 följande:
Ja risk finns ju att någon kan känna igen det som skrivs och misstänka vem det är. TS har även gått ut med hennes mans ålder och att hon arbetar på ett ställe som är schemalagt att hon är ledig flera dagar.Vad finns det mer? Jo, hon är 31, tränar ofta, bor i stockholm, varit i lag med sin man i 12 år och gifta i 2 månader och har en dotter på 1,5 år och hon har nyss köpt en massa nya kläder till dottern.
Hon kanske inte är så försiktig som hon säger eller så kan det vara så att hon spär på eller förmildrar det hela för att vägleda men så klipsk tror jag dock inte att hon är utav vad man kan läsa här.
samt vad kan det resultera i om hennes älskare tröttnar på henne. hennes älskares fru får reda på vad som händer, samt hur länge håller samvetet tätt, hon förändras, ny frisyr nya dofter, ord hon kommer att börja använda sig av mot sin man som hon använder till sin älskare, försäga sig, älskarens vänner märker saker och talar med hans fru om vad dom sett, hört , likaså denna otrogna kvinnas vänner samma där ja stigarna av lögner är många, men till sist kolliderar dom vare sig hon vill eller inte....