Inlägg från: Mikael007 |Visa alla inlägg
  • Mikael007

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Patetiskt, falskt, fult, lögnare, önskar dig INTE lycka till

• Mikael007

skiter björnen i skogen...?.....är detta en trolltråd......? Mmmmm stoppa tummen din i munnen å lägg dig 

• Mikael007
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:33:05 följande:
    Det var en fråga till Mikael 007

absolut min sambo vet att jag är medlem här på familjeliv. sitter bredvid mig när jag skriver just nu  
  • Mikael007
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 21:18:33 följande:
    Ok, vad tycker hon om din bild? Den är ju lite annorlunda och lite väl exhibitionistisk.

hon stör sig inte på den, en helt okej manskropp, en kropp jag sköter och tar hand om, en överkropp en bål. det ser jag inget fel med, jag är stolt över min kropp, är inte du det med din ? Samt handlar denna tråd om mig  eller om TS nyfiken82.... Håll dig till tråden !
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:04:26 följande:

Svar NEJ

Vad tror du reaktionen blir från din man, om du smittar han med en könssjukdom. Kommer du att skylla ifrån dig att det är han som smittat dig.
  • Mikael007

Mikael007 skrev 2013-10-02 17:28:01 följande:

Vad tror du reaktionen blir från din man, om du smittar han med en könssjukdom. Kommer du att skylla ifrån dig att det är han som smittat dig------ Du sa att du Inte använde kondom....
  • Mikael007
    Mikael007 skrev 2013-10-02 17:48:14 följande:

Bortse från denna kommentar...råkade göra en dubbel
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 17:30:34 följande:

Såklart inte!Då har ju saningen kommit fram!Men nu är läget så att jag var och testade mig innan vi gjorde något sexuellt och lika så min älskare!
    Vi visade resultaten för varandra så det var bara att tuta och köra!! 

Han kan ju gå och ligga med någon annan och dra på sig smitta. säg att hans fru är otrogen mot han och överför smitta till dig och du till din man--- världen lär nog rasa för dig då ! Är detta värt så mycket för dig, lite njutning som kan orsaka att du gamblar bort din man och dotter-----är otrohetsaffären värt allt detta för dig då ?
  • Mikael007
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 21:14:08 följande:

Har ni hört Rotlös med Stiftelsen!Det är min mans nya favoritlåt!Om han bara visste!!!

Jag är mycket nära bekant till Sångaren Robert Pettersson och Jag vet vad han skulle säga till dig.

Den dag då din nu 1,5 åriga dotter växer upp och blir en ung kvinna, och hon har en Pappa en Manna samt en Styvmamma, då kommer frågan varför ni som föräldrar skilde er. Sanningen kommer alltid fram, det kan ta dagar det kan ta år, men en dag knackar den på dörren och kräver det sanna svaret. Hur kommer ditt svar att lyda till din älskade dotter, hon kommer troligt också att kräva ett svar från sin far. Men vilket svar ger du henne ?  
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg