• Anonym (Omg)

Det här kan inte vara sant?!?!?

Tog ett av testlagrets gravtest imorse för mensen är sen en dag vilket aldrig hänt tidigare och inga PMS symptom whatsoever har jag, det visade ett solklart och tydligt plus! Men det kan ju inte vara möjligt!! Vi ska ju börja med IVF den här cykeln, jag skulle ju ringa och börja med mina sprutor, hur kan jag vara gravid?? Är det sant? Jag är i chock och bara gråter men vågar inte hoppas förrän jag bekräftat det, ska därför iväg och köpa ett CB test nu men är det någon som vet om jag kan ta det på vanlig urin eller måste jag vänta till imorgon bitti?!

• Svar på tråden Det här kan inte vara sant?!?!?
  • Anonym (Omg)

Tack allihopa!! Jag är så himla chockad, vet inte ens om jag vågar ta åt mig av era grattis, det känns som om jag drömmer, ett spökstreck kan väl inte vara starkt??

mp90 skrev 2013-09-24 09:59:45 följande:
    Härligt😃 förmodligen för att du inte tänkt på det, utan bara fokuserat på ivf😃 grattis
    Jag har faktiskt inte slappnat av ett dugg! Skrattande jag har tänkt på det lika mycket som andra gånger, hur skönt det hade varit att bli gravid precis innan vi påbörjar IVF, men tänkt att vem sjutton har den turen liksom! 
  • Anonym (Omg)
    Anonym (svårt att bli gr) skrev 2013-09-24 12:35:54 följande:
    Grattis ts!! hur  länge hade ni försökt? ge mig lite hopp
    Tusen tack! Ca 2 år, inte en enda graviditet/mf tidigare, oförklarligt barnlösa och den här gången gjorde vi ingenting ovanligt - vi var till och med på olika håll under mina fertila dagar och hann bara få till det "i sista sekunden" samma dag som jag troligtvis hade ÄL.. det känns som för bra för att kunna vara sant. 

Nä, har fortfarande svårt att tro det här. Har precis köpt ett CB digital, sitter och väntar på att bli tillräckligt nödig och har inte druckit någonting sen imorse Skrattande  
  • Anonym (Omg)
    Gravid Raskaana 2-3!!!!!!! Det är på riktigt! Solig
Svar på tråden Det här kan inte vara sant?!?!?