IVF hösten 2013 - Äntligen plus!
Samma här, de sista två veckorna (går in in v 17 idag) har hungern verkligen slagit till! Kanske har det lite att göra med att jag äter Lergigan Comp nu och inte mår lika illa längre.
Jayt - Hurra vilka goda nyheter! :)
Jag är fö. nu inne i slutet av v 15 (14+5) men kräks fortfarande och mår väldigt illa. Har några bra dagar emellanåt då jag inte kräks alls och bara mår illa på kvällen när jag blir trött. Någon annan som kommit en bit längre och fortfarande spyr? Börjar bli segt och tröttsamt eftersom jag spytt sedan vecka 5... Hoppas verkligen det försvinner snart! Har gått ner 4 kg sedan insättningen och ligger helt still med vikten även om magen putar lite och jag växt ut E-kupan. Längtar efter den där "mysiga" känslan som ska infinna sig i andra trimestern :)
Jag mår illa de dagar jag ät ledig och "slappnar av" .. Som tur är jobbar jag nu alla röda dagar så jag mår förhoppningsvis bättre :) vet ni nått annat som botar illamåendet?! Tips? Förutom postafen??
Hemma efter lite julledigt och en vecka på Gran Canaria :)
Välkommen till er nya, kul att vi blir fler och fler här!
Den 2/1 är det dags för RUL, längtar så (och är lite nervös också...)men njuter så länge av att det buffas i magen varje dag nu för tiden
Kul att höra om så många fina VUL och RUL! Vi hade också RUL idag och allt såg fint ut, precis så stor som den skulle vara och visade upp sig så fint för kameran :)