Inlägg från: hejsvejs92 |Visa alla inlägg
  • hejsvejs92

Förvärkar?????

Hejsan alla. Ligger i soffan och kan INTE sova! Igår runt 12.00 så började jag få mens värks liknande känningar i ryggen, och precis innan det kom så hade jag lite konstiga känningar i kroppen att idag skulle något hända. I alla fall så satt denna mens värk i ca 2-3 timmar och hann sprida sig så jag kände lite molande värk på sidorna i magen också. Sedan släppte det och jag tänkte inte mer på det. Klockan 21.00 ungefär kom samma värk intygen tillbaka och den spred sig på sidorna av magen och lite till ( alltså på mage!) Den blev faktiskt värre och värre!! Släppte inte förena ca 00.30 då jag äntligen kunde somna. Vaknade runt 2.00 igen men en konstig känsla i magen precis som om jag behövde kräka eller hade diarré, men inget händer när jag går på toaletten, inte mer än att jag behöver kissa... Värken i ryggen kommer smygandes tillbaka, känner dessutom att det går ner i benen på mig, HAR JAG FÖRVÄRKAR??? Är det bebis på g??? V 35+2 idag..

• Svar på tråden Förvärkar?????
  • hejsvejs92

Ph vad skönt att det kan vara förvärkar ändå! Känner mig inte orolig så, det är mer tankarna på hur långt smärtan ska gå innan man ska ringa in till förlossningen. Tänker på en sak... Kan detta pågå i dagar eller detta tyder på att det är dax snart? Vi hade tänkt åka iväg i helgen me det kanske inte är någon vidare bra Idé i så fsll? (Förstföderska....)

Svar på tråden Förvärkar?????