Mjölkstockning - ge mig era bästa tips!
Har under em fått ont på yttersidan av ena bröstet o lite lätt feber. Hur kommer jag bäst tillrätta med mjölkstockning? Amma samma bröst fler än en gång? Duscha varmt? Fettvadd i bh:n? Vill få era bästa tips!
Har under em fått ont på yttersidan av ena bröstet o lite lätt feber. Hur kommer jag bäst tillrätta med mjölkstockning? Amma samma bröst fler än en gång? Duscha varmt? Fettvadd i bh:n? Vill få era bästa tips!
Tack för tips - har just klivit ur en varm dusch. Och att stå på alla fyra... Förstår vad du menar med ko (har inte provat men kan också tänka mig att det är ganska jobbigt för en otränad o relativt nysnittad mor bröstet erbjuds nu först också o jag hoppas så att detta hjälper.
Idag känns det bättre o hoppas det fortsätter så. Mindre ömt och ingen feberkänsla ännu. Ammar regelbundet, har duschat varmt o masserat o lagt fetvadd i bhn. Ska gå förbi apotek o se om de har bröstvärmare. Vila ska jag försöka mig på men inte lätt m aktiv fyraåring hemma idag
Har ett svagt minne av mjölkstockning med äldsta barnet efter ökningsperiod o har nyss varit en här också...