Inlägg från: BrunoBus |Visa alla inlägg
  • BrunoBus

BF 26 september med 3:e barnet

Hej hej!

Väntar mitt tredje barn som är beräknat till 26 september. Eftersom det är mitt tredje barn så vet ju kroppen vad den ska göra som läkarna så fint uttrycker sig. Så jag har foglossning, förvärkar och onda sammandragningar.
     Känner mig lite gnällig men det är ju inte så lång tid kvar.

Kanske är det nån fler där ute som också går och väntar på bebis?? Bara kul att skriva och byta erfarenheter. :)      
    Det är alltid roligt och intressant att höra hur andra upplever det! :)

♥ Maxx 20090409 ♥ Amalia 20100515 ♥
  • Svar på tråden BF 26 september med 3:e barnet
  • BrunoBus

Spännande! Men att gå hemma är segt... Håller med dig.

Jag vet inte vilken sort det är som ligger i magen. Bara att den just nu gör livet lite surt..

Har haft ont bak i ryggen sen igårkväll. Idag var jg hos bm och tappen var i princip borta och jag är öppen 2 cm ca.. Blöder en del och har väldigt ont. Men inte riktiga värkar. Det är lite segt måste jag säga. Bättre att det kör igång ordentligt. Mina andra har kommit 10 och 11 dagar efter bf..

♥ Maxx 20090409 ♥ Amalia 20100515 ♥
  • BrunoBus

Jag gick över 10-11 dagar med mina andra barn så det vore ju ett under om denna kom tidigare. Men skönt... Har mycket förvärkar som gör ganska ont men inte tillräcklig för att åka in till fl.. :/ segt.. Känner mig jättegnällig med ;) men nu börjar det ju i alla fall närma sig slutet även om dagarna hemma är låååånga...

Maxx 20090409, Amalia 20100515
Svar på tråden BF 26 september med 3:e barnet