Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Varför blir snygga tjejer tillsammans med så fula killar?

hmm har inte den erfarenheten.  Jag är rätt kräsen när det gäller karlar och har bara ett fåtal gånger dejtat en kille som ansetts vara en vanlig ordinär kille. 

Jag är gift med en vältränad brandman men det är ju inte det som gör att jag föll för honom.  han är smart, rolig, händig o praktisk och framförallt en underbar pappa till våra barn.

Själv är jag en som anses vara väldigt snygg och jag blir flitigt uppvaktad.

Däremot har jag lagt märke till en ledsam sak - när snygga tjejer sunkar  ner sig pga att killen är en soffpotatis.  Det är osexigt och ledsamt.  Måste tjejen sluta bry sig om sig själv bara för att killen kanske inte är världens hajpaste i gymet?  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul
    dennis02 skrev 2013-11-09 07:09:32 följande:
    Menar att snygga tjejer som verkligen skulle kunna få en drömprins rent utseendemässigt. väljer att vara ihop med antingen nördiga glasögonormar med "bögig" röst eller med värsta trashankarna med stripigt flottigt hår och trashiga kläder.

Men det är ju DIN åsikt.   Du har ju ingen aning om vad dom ser hos dessa killar egentligen.  Även en flottig hårdrockare kan ha något som attraherar. 

Min kompis och jag har totalt olika smak på killar och det vi faller för hos killar är totala motsatserna. Hon vill ha smala androgyna killar som gärna är yngre än henne. Ser ut som en möjlig kandidat för att vara vampyr....
    Men hon verkligen attraheras av dessa killar och tycker dom är sååå snygga... Jag själv fattar ingenting...
    Och hon är snygg...  riktigt snygg....

Kom ihåg också att attraktionen måste vara åt andra hållet också....   Även killar som ser ut hur fan som helst har krav på sina tjejer. Och är det perfect match så är det...  

Jag känner också många snygga killar som verkligen sågat mig och andra tjejer vid fotknölarna och som verkligen inte ser vad andra killar ser i oss. Vi är bara ett litet "tsss" i deras ögon.  Och så går dom o väljer tjocka Berta på 98 kg som jobbar i receptionen på bilskroten...  

allt är verkligen relativt. 
  • Nyfiken gul

Du kanske är singel för att du har så mycket fördomar och förutfattade meningar ? Din sanning är sanning och verkar därmed ha din åsikt klar och därför går du inte på djupet utan gör dig till ett offer för omständigheterna... Det är en egenskap som är osexig...

Svar på tråden Varför blir snygga tjejer tillsammans med så fula killar?