Varför blir snygga tjejer tillsammans med så fula killar?
Jag ser det på stan. Jag ser det på bussen. Jag ser det i biosalongen. Jag har sett det i skolorna. Jag ser det på facebook. Riktigt snygga och söta tjejer som är tillsammans med killar som inte alls motsvarar dem utseendemässigt.
Så jag tror nog att ni grabbar som är oroliga för att inte få en tjej pga ert utseende kan tagga ner lite. För kvinnor verkar inte på långa vägar ha samma krav när det gäller utseende som männen på kvinnorna.
Jag gillar förstås inte att skryta. Men jag ser rätt bra ut i jämförelse med de flesta killar jag ser som är tillsammans med dessa tjejer, och jag har också ofta fått höra att jag ser bra ut. Trots det har jag bara haft 2 längre förhållanden i mitt liv och endast 2 ONS. snart 40 år gammal.
Kan jag då av detta dra slutsatsen att vi män kan sluta fila och putsa på vårt utseende eftersom ni ändå tycks vara ganska okritiska när det gäller det yttre?
Ja jag vet att inlägget kanske verkar pubertalt med tanke på min ålder, men ibland måste man bara få fråga saker spontant.