• Exra46

Varför blir snygga tjejer tillsammans med så fula killar?

jag har funderat åt andra hållet... jag är en "tjej" i 40-års åldern,  varit separerad ett tag och börjar längta efter någon att tycka om och bli omtyckt av..   jag har ett bra jobb, rätt klips, trevlig och social.. har lätt att anpassa mig i nya situationer och prata med folk..  Brukar bli omtyckt där jag är.. som en lite sprallig och glad tjej.

Men likt förbannat så hittar man inte någon vettig karl att spendera tid med.

Nu hörde jag på omvägar att killar inte vågar ta kontakt med mig för dom tycker jag är för snygg..!!  Kanske tar lite plats ibland och pratar gärna..   då blir dom rädd istället och vågar inte ta kontakt !

Tror väl att jag är värsta bimbon.. men så är det verkligen inte..   Gillar djur o natur och tar mer än gärna på mig storstövlarna ut i skogen, inte ett dugg rädd o skita ner mig.

Vad är det för fel ??????       

• Exra46
    Paulina P P skrev 2013-10-31 13:25:45 följande:
    De kanske inte fattar att du är ledig.

ja inte vet jag..   jag finns på nätet, och det är många som skriver och så.. chattat mkt med en del och några vill träffas.  Och några har blivit förvånad att jag vill ta en fika med dom..  och funderar varför jag vill fika med dom..
    faktiskt 2st som har dragit sig ur sista minuten för dom tror jag luras eller nåt...  

hur sjukt får det vara..   ändå har jag sagt att jag är helt seriös.. inge engångsragg eller KK.. en fika på offentlig plats börjar vi med så får vi se vart det leder..   

tror jag ska ta nått fult jävla kort o lägga ut... haha

• Exra46
    cheese skrev 2013-10-31 13:43:37 följande:
    Är det din mamma som säger du ser bra ut samtidigt som hon klappar dig på huvudet? För det gör min mamma också men du ska inte ta det så allvarligt hon försöker bara vara snäll.
    haha.. nä det är inte min mamma.. fast hon tycker nog jag är snygg också..   Jag har aldrig sett mig själv som snygg faktiskt.. har alltid haft dåligt självförtroende.   Det är nu när jag vart singel som jag får grymt mycket komplimanger..  både av okända och kända.   *
    Ser mig inte alls som snygg ..inte tokful, men absolut inte toppen på toppen heller.

Svar på tråden Varför blir snygga tjejer tillsammans med så fula killar?