Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?
Du (man) som är 35+, skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjugoåring? Utveckla gärna.
Du (man) som är 35+, skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjugoåring? Utveckla gärna.
Jag kan snarast säga att jag och mina väninnor från tidiga tonår och uppåt tyckt det varit äcklande och besvärande med dreglande äldre män.
Absolut att andra kan tycka annorlunda men majoriteten vill nog helst ha nån i någorlunda samma ålder.
Givetvis inte! Vem vill ha sex med tjejer som är i ålder med sina egna barn. Usch och fy för dessa äckelgubbar. Nej men om hon är typ 30 då finns en viss risk😉
Givetvis inte! Vem vill ha sex med tjejer som är i ålder med sina egna barn. Usch och fy för dessa äckelgubbar. Nej men om hon är typ 30 då finns en viss risk😉
Njaa.
Säkert skulle jag kunna vara väldigt attraherad av henne, även om jag i regel dras till mer jämnåriga.
Och jag ser inget fel i att två vuxna människor har sex med varandra om det är 100 procent samtyckligt och bägge är införstådda med vad som gäller.
Men jag är på nåt sätt alltid beredd på att sex kan leda till mer. För sån är jag. Jag blir lätt förälskad, eller i alla fall intresserad på ett djupare plan, och vill lära känna mer.
Och då funkar det sällan med en som är 20 och en som är 36, som jag. Ibland, absolut, men sällan.
Så jag skulle nog försöka undvika sex med en så mycket yngre tjej för jag skulle nog inte kunna ta det för vad det är i stunden liksom.