• Anonym (20)

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?

Du (man) som är 35+, skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjugoåring? Utveckla gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?
  • Anonym (B)
    Anonym (Normal man) skrev 2023-10-23 12:21:06 följande:
    Jag har upplevt detta flera gånger, ja.
    Det som avgör om en 20-25-åring har sex med en äldre man handlar om hon blir personligen attraherad av mannen eller inte. Inte hans ålder.
    Om förförelsen misslyckas beror det uteslutande på att mannen gjorde fel i processen. 

Ca 70% kvinnor som är 25-års åldern kan tänka sig att ha sex med en äldre man. 
    Sex med 20 år äldre man? (familjeliv.se)
    Var har du fått siffran 70% från? Nu tror jag att du önskedrömmer. Jag är 31 och har hittills i mitt liv aldrig känt attraktion till någon äldre. Inte när jag var 14, inte när jag var 20, inte när jag var 25. I min kompiskrets var det en enda som kunde tänka sig en äldre man, och då var det för att han såg ovanligt ungdomlig ut för sin ålder. Hon var då 27 och han var 50 men såg ut som 40. Ingen annan kunde tänka sig en äldre man. Vet att de finns men att det skulle vara några 70% är nåt du har drömt ihop, snarare är de nog i minoritet 😄😄😄 Precis som män som gillar äldre kvinnor, förmodligen också i minoritet även om de finns.
  • Anonym (B)

Jag kan snarast säga att jag och mina väninnor från tidiga tonår och uppåt tyckt det varit äcklande och besvärande med dreglande äldre män. 

Absolut att andra kan tycka annorlunda men majoriteten vill nog helst ha nån i någorlunda samma ålder. 

• Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:16:11 följande:
    Ser du ingen skillnad i unga tjejer som frivilligt har sex med äldre och gubbar som utnyttjar prostituerades utsatta situation? Hur är du funtad?
    Klart jag ser en uppenbar skillnad. Är bara så trött på att vissa på forumet försöker "tvinga" vissa av oss män att inse att vi inte får vara ihop med kvinnor som är ens 10 år yngre, eftersom vi då enligt dem är "äckliga gubbar". Det måste bli en ände på detta. Dessutom är det personpåhopp.

• Anonym (dude)
    Anonym (Är_väl_olika) skrev 2023-10-23 13:13:28 följande:
    Äsch, du är bara bitter och avundsjuk för att mest gamla tanter dras till dig. Är så jävla trött på alla er som bashar ner på oss som inte håller oss till jämnåriga eller äldre. Ni ska bara bort.
    Eller så har du noll självinsikt över hur sjukt du resonerar när du tror att det öht finns nåt att vara avvundsjuk på
  • Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (dude) skrev 2023-10-23 13:27:13 följande:
    Eller så har du noll självinsikt över hur sjukt du resonerar när du tror att det öht finns nåt att vara avvundsjuk på
    Vi lever år 2023 nu och åldersskillnad hos par är ingen big deal längre. För övrigt ser man nästan alltid hejarop och applåder i artiklar i Facebook-flödet där en äldre kvinna blivit tillsammans med en mycket yngre man. Varför ska inte samma vara tillåtet för både äldre män och äldre kvinnor, du kan fundera på det ett slag innan du svarar.

• Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:15:07 följande:
    Ja precis, det handlar om prostitution om du nu trodde nåt annat. Tycker du fortfarande att det är en bra idé att flytta till Thailand då?

Det finns åtminstone några vettiga män i den här tråden som ser det vidriga i att gamla gubbar sitter med flickor i knät som skulle kunna vara deras barn eller barnbarn. Som förstår att för de här tjejerna handlar det om överlevnad.

Fortfarande sugen?
    Nej, då vill jag inte flytta dit. Jag trodde att jag bara kunde gå in på en bar och att 20-åriga skönheter slängde sig runt halsen.
    Varför pratar du om prostitution?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:21:12 följande:
    Var har du fått siffran 70% från? Nu tror jag att du önskedrömmer. Jag är 31 och har hittills i mitt liv aldrig känt attraktion till någon äldre. Inte när jag var 14, inte när jag var 20, inte när jag var 25. I min kompiskrets var det en enda som kunde tänka sig en äldre man, och då var det för att han såg ovanligt ungdomlig ut för sin ålder. Hon var då 27 och han var 50 men såg ut som 40. Ingen annan kunde tänka sig en äldre man. Vet att de finns men att det skulle vara några 70% är nåt du har drömt ihop, snarare är de nog i minoritet 😄😄😄 Precis som män som gillar äldre kvinnor, förmodligen också i minoritet även om de finns.
    De som brukar skriva här var aldrig attraherade av äldre, ingen av deras kompisar heller. Och inte nån de känner heller.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:21:12 följande:
    En alfahanne (självutnämnd?) säger att han varit med många VYW Type 2. Very young women 18-23 år. Type 2 är de som tänder på äldre män. Ca 20% av VYW är Type 2 enligt honom.
  • Anonym (Longingforboobs)

Givetvis inte! Vem vill ha sex med tjejer som är i ålder med sina egna barn. Usch och fy för dessa äckelgubbar. Nej men om hon är typ 30 då finns en viss risk😉

• felicityporter
    Anonym (Longingforboobs) skrev 2023-10-23 18:47:25 följande:

Givetvis inte! Vem vill ha sex med tjejer som är i ålder med sina egna barn. Usch och fy för dessa äckelgubbar. Nej men om hon är typ 30 då finns en viss risk😉

Men helt ärligt, jag hade en fling med en kille som var 21 år och jag var/är 38 år. Så rent tekniskt sett kunde jag varit hans mamma och han påpekade också detta några gånger och att både jag och hans morsa gillade Miss Li medan han lyssnade på svensk hip hop. Jag gillade trots det denna killen och han mig, vem fan kan säga att det är fel då bägge är myndiga?
    Min nuvarande kille är 27, då oroa dig inte, jag skulle nog inte kunnat bli mamma som elvaåring.
  • Anonym (Pontus)

Njaa.

Säkert skulle jag kunna vara väldigt attraherad av henne, även om jag i regel dras till mer jämnåriga.

Och jag ser inget fel i att två vuxna människor har sex med varandra om det är 100 procent samtyckligt och bägge är införstådda med vad som gäller.

Men jag är på nåt sätt alltid beredd på att sex kan leda till mer. För sån är jag. Jag blir lätt förälskad, eller i alla fall intresserad på ett djupare plan, och vill lära känna mer.

Och då funkar det sällan med en som är 20 och en som är 36, som jag. Ibland, absolut, men sällan.

Så jag skulle nog försöka undvika sex med en så mycket yngre tjej för jag skulle nog inte kunna ta det för vad det är i stunden liksom.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?