• Anonym (20)

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?

Du (man) som är 35+, skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjugoåring? Utveckla gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?
  • Anonym (Normal man)
    Anonym (Sverige) skrev 2023-10-23 10:48:33 följande:

Vad händer om en 20-årig tjej ligger med en äldre man? Påverkas vädret? Hur märker medelsvensson av att de ligger med varann? Är det därför som det är dyrare i matbutiken? Kanske därför som vi hade så få soltimmar denna sommaren? Och hur ska julen bli i år, om 20-åringar ligger med äldre män? 

Jag kan garantera att det endast händer 3 saker. 
    1. Den 20-åriga tjejen blir gladare och lyckligare, kanske rikare också.
    2. Den äldre mannen blir gladare och lyckligare
    3. Äldre kvinnor blir ännu avundsjukare och bittrare. Skriver inlägg på FL och i denna tråd.
  • Anonym (B)
    Anonym (Sverige) skrev 2023-10-23 10:01:17 följande:
    Precis det. De gör det om man går in i en bar där.
    ...och varför tror du att de gör det? För att gubbar har mer attraktiva kroppar än unga män...? 

Du tror inte att det handlar om pengar till överlevnad, alltså?
  • Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (Normal man) skrev 2023-10-23 11:04:21 följande:
    2. Den äldre mannen blir gladare och lyckligare
    3. Äldre kvinnor blir ännu avundsjukare och bittrare. Skriver inlägg på FL och i denna tråd.
    Sant. Det kan knappast handla om något annat än avundsjuka. Man noterar att samma medelålders kvinnor som i en del trådar har börjat våndas över sitt utseendemässiga förfall, också är samma kvinnor som är avundsjuka på män som lyckas få till det med yngre kvinnor.

Därför måste de prompt nedvärdera honom och kalla honom för "gubbe" eller "gubbslem". Vi kanske ska börja kalla dem för tanter eller tantslem? Javisst ja, kvinnorna kan ju bli kränkta och trycka på anmälningsknappen. Hjälp!

• Anonym (Sverige)
    Anonym (Normal man) skrev 2023-10-23 11:04:21 följande:
    Rikare på erfarenhet?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 11:23:10 följande:
    ...och varför tror du att de gör det? För att gubbar har mer attraktiva kroppar än unga män...? 

Du tror inte att det handlar om pengar till överlevnad, alltså?
    Jag hoppas det, en skrev att det är bara att gå in på en bar där.
    Pengar till överlevnad, pratar du om prostitution igen?
  • Anonym (Normal man)
    Anonym (Sverige) skrev 2023-10-23 12:00:56 följande:
    Rikare på erfarenhet?
    Jag har upplevt detta flera gånger, ja.
    Det som avgör om en 20-25-åring har sex med en äldre man handlar om hon blir personligen attraherad av mannen eller inte. Inte hans ålder.
    Om förförelsen misslyckas beror det uteslutande på att mannen gjorde fel i processen. 

Ca 70% kvinnor som är 25-års åldern kan tänka sig att ha sex med en äldre man. 
    Sex med 20 år äldre man? (familjeliv.se)
  • Anonym (dude)
    Anonym (Är_väl_olika) skrev 2023-10-23 11:30:31 följande:
    Sant. Det kan knappast handla om något annat än avundsjuka. Man noterar att samma medelålders kvinnor som i en del trådar har börjat våndas över sitt utseendemässiga förfall, också är samma kvinnor som är avundsjuka på män som lyckas få till det med yngre kvinnor.

Därför måste de prompt nedvärdera honom och kalla honom för "gubbe" eller "gubbslem". Vi kanske ska börja kalla dem för tanter eller tantslem? Javisst ja, kvinnorna kan ju bli kränkta och trycka på anmälningsknappen. Hjälp!
    Skärp dig, jag är man och är inte det minsta avundsjuk på nån gammal gubbe som skryter om att han minsann sätter på unga tjejer i thailand som inte har något val än att knulla gamla gubbar för att kunna överleva.

Jag har själv sett feta gamla gubbar sitta med nån ung tjej som skulle kunna varit hans barn barn i knät i Thailand och det var riktigt jäva vidrig att se...  så nej jag är inte det minsta avundsjuk på sånt skit utan undrar snarare hur fan man är funtad i skallen när man tror att det är något att avundas?
  • Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (dude) skrev 2023-10-23 12:56:36 följande:
    Skärp dig, jag är man och är inte det minsta avundsjuk på nån gammal gubbe som skryter om att han minsann sätter på unga tjejer i thailand som inte har något val än att knulla gamla gubbar för att kunna överleva.

Jag har själv sett feta gamla gubbar sitta med nån ung tjej som skulle kunna varit hans barn barn i knät i Thailand och det var riktigt jäva vidrig att se...  så nej jag är inte det minsta avundsjuk på sånt skit utan undrar snarare hur fan man är funtad i skallen när man tror att det är något att avundas?
    Äsch, du är bara bitter och avundsjuk för att mest gamla tanter dras till dig. Är så jävla trött på alla er som bashar ner på oss som inte håller oss till jämnåriga eller äldre. Ni ska bara bort.

• Anonym (B)
    Anonym (Sverige) skrev 2023-10-23 12:02:25 följande:
    Jag hoppas det, en skrev att det är bara att gå in på en bar där.
    Pengar till överlevnad, pratar du om prostitution igen?
    Ja precis, det handlar om prostitution om du nu trodde nåt annat. Tycker du fortfarande att det är en bra idé att flytta till Thailand då?

Det finns åtminstone några vettiga män i den här tråden som ser det vidriga i att gamla gubbar sitter med flickor i knät som skulle kunna vara deras barn eller barnbarn. Som förstår att för de här tjejerna handlar det om överlevnad.

Fortfarande sugen?
  • Anonym (B)
    Anonym (Är_väl_olika) skrev 2023-10-23 13:13:28 följande:
    Äsch, du är bara bitter och avundsjuk för att mest gamla tanter dras till dig. Är så jävla trött på alla er som bashar ner på oss som inte håller oss till jämnåriga eller äldre. Ni ska bara bort.
    Ser du ingen skillnad i unga tjejer som frivilligt har sex med äldre och gubbar som utnyttjar prostituerades utsatta situation? Hur är du funtad?
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?