Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?
Du (man) som är 35+, skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjugoåring? Utveckla gärna.
Du (man) som är 35+, skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjugoåring? Utveckla gärna.
Jag menar bara hur trådstarten ser ut, får ni alltså andra associationer?
Bara sex är en sak. Men en relation? Vad har man gemensamt på ett socialt plan med en kvinna i övre tonåren eller precis fyllda 20?
Ja, det skulle jag absolut kunna tänka mig. Det mest naturliga kombinationen är ju en äldre man och en yngre kvinna.
Exempel som visar detta
Fan vad mycket snygga unga tjejer det går på Folkhögskolan en bit ifrån där jag bor, Eftersom det även går äldre män på Folkhögskolan ser jag ofta hur de är i sällskap med varandra, pratar förtroligt med varandra osv, så jag tror att de kvinnor som är negativa till detta är surtanter som inte lever i dagens mer frigjorda verklighet.
Mannen kan lära den unga kvinnan mycket och den unga kvinnan kan få mannen att känna sig yngre.
Det som är det svåra är väl bara hur det skall gå till.
Jag tror nog att många äldre män känna sig obekväma med att ragga på en 22-åring.Det är inte så socialt accepterat, vare sig IRL eller online. Detta gör att många nog avstår att ragga.
Om en man 45+ stöter på en kvinna 20+ så tycker vissa nog att han är slemmig, men i själva verket är han ju modig eftersom han inte bryr sig vad andra tycker.
Nej - aldrig! Är 56 med dotter på 28. Mina kvinnor ska vara i min egen ålder, max +/- några år.. Inte mer
Nej - aldrig! Är 56 med dotter på 28. Mina kvinnor ska vara i min egen ålder, max +/- några år.. Inte mer