Inlägg från: MissZetterman |Visa alla inlägg
  • MissZetterman

Får man klaga nu?

Just nu känner jag bara för att klaga. Så de tänker jag göra! BF idag och känner ingenting. Bara trötthet och börjar bli illamående.. Är det normalt att sova så galet mycket förresten? Fler timmar än jag är vaken? Och kan man önska igång förvärkarna eller? Det hade varit nice! - Mycket trött tjej.

• Svar på tråden Får man klaga nu?
  • MissZetterman

Haha, ja den där "över natten övergången" vet jag om! Jag hade superbra järnvärde när jag var på mvc sist, för två veckor sen. Ska dit imorgon igen, så får se om det har ändrats. Nått galet måste det ju vara, om man sover såå mycket! :O

• MissZetterman

Ja, eller hur! Jag har iofs haft en hyfsad lätt graviditet, så jag borde egentligen inte klaga. Men nu får h*n gärna komma! :P
    Och jag längtar tills jag blir pigg igen. Känns som jag varit instängd i 100 år! :O 

• MissZetterman

Ja, jag funderar på om det är de kroppen gör. Samlar krafter. Och fortsätter jag sova såhär kommer jag kunna vara vaken en vecka sen! :)

• MissZetterman

Atsw; Hoppas du slipper gå över tiden! Jag har bf idag och var hos mvc förut. Bebisen har fof inte fixerat sig, så jag får nog vänta ett tag! Kanske borde börja rör på mig.. :O

• MissZetterman

Jag har faktiskt ingen aning hur det fungerar. Jag bor låångt ifrån sthlm så det är nog annorlunda här. Men man kan väl be om att bli igångsatt tidigare, om man tycker det är jobbigt..? Jag har för mig att jag hört de iaf!

Svar på tråden Får man klaga nu?