Inlägg från: Idha |Visa alla inlägg
  • Idha

Vilken bil får man störst k*k av?

Alltså rent generellt har ju penisstorlek och gasfot ett tydligt samband. Du kan föreställa dig det hela som två vågskålar. Tung gasfot - liten penis.

Jag tror att du skulle ha glädje av en äldre modell av Ford Fiesta. Jag tänker mig en röd.

• Idha
    Plastanka skrev 2013-09-08 20:53:52 följande:

Låter ju helt klart jättegulligt. En liten röd Ford Fiesta skulle passa mig utmärkt... eller jag menar förstås VAFALLS TROR DU ATT JAG SKA KÖRA EN SÅDAN KÄRRINGBIL. Jag måste ju ha en jättemanlig bil som jag kan skrämma folk med nu när jag ska bli en riktigt karl och sniffa framförvarande i arslet. En sådan där DB9 kanske, har hört att de är ruskigt praktiska i vinterväglag också. smile5.gif
    Jag tänker ändå att en Fiesta är en bra arselnosarbil. Liten och kvick och kan ta sig in där det behövs. Som ett skadedjur ungefär. Skrämmer skiten ur vemsomhelst.
  • Idha
    dirpower skrev 2013-09-08 22:48:28 följande:

Det finns ju något som heter att man inte får köra "omotiverat sakta" och så lyssnade jag på min trafiklärare som sa åt mig att hålla hastigheten när jag körde lite under hastighetsgränsen. Han var nog införstådd i att de flesta bilar har en glädjemätare och visar några få kilometer högre hastighet än man egentligen kör.

Vill man ha en vräkig bil så behöver man definitivt en vräkig tuta. Lyssna på tutan ordentligt innan du bestämmer dig för bil.

Helt rätt tänkt med tutan!! Min mor kör en Volvo 745:a som jag ofta lånat genom åren. Jag är en frenetisk tutare. Tutan bestod av två toner. En mörk och en ljus. När tutan sedan gick sönder fick min mor välja antingen den ljusa tutan eller den mörka för att det skulle funka igen. Eftersom hon visste att jag var en tutare (och hon ogillade det) valde hon den ljusa. Man känner sig så JÄVLA löjlig i den där stora bilfan som ligger som en padda på vägen, när man behöver tuta med sitt lilla ursäktande "piiip".

Helt klart får man större kön av en bil med brölande tuta!!
  • Idha
    Plastanka skrev 2013-09-09 20:10:16 följande:

Ok, ni har övertygat mig. En liten röd Fiesta med någon typ av lastbilstuta monterad. Skit i om det är lagligt, det är säkert de där idioterna som kör i laglig hastighet och ligger för nära framför som hittat på det ändå...

Du kommer att få en makropenis!! Gratulerar till ett bra val.
Svar på tråden Vilken bil får man störst k*k av?