• Plastanka

Vilken bil får man störst k*k av?

Har förstått nu efter att ha läst en annan tråd att när man har haft körkort ett antal år så måste man ligga och trycka i arslet på folk som håller hastighetsgränserna. Eftersom jag ju har haft körkort i många år så måste jag ju såklart ändra beteende och bli mer aggressiv och ta en massa risker i trafiken, annars kommer jag ju aldrig klara mig i Tyskland och Frankrike, och dessutom kommer jag att få böter om jag kör för långsamt.

Eftersom man absolut inte får köra 10 km under lägsta hastigheten (den som står på skylten alltså) och eftersom det bara verkar fånigt att någonsin köra typ 50 så behöver jag ju såklart inte någon bil som går att köra under 70. Helst ska den vara stor och brutal så att den skrämmer alla mesar som ligger och kör lagligt - det verkar skitroligt att se hur rädda de blir då. Självklart ska den också göra så stor skada som möjligt om nu idioten som ligger för nära framför råkar bromsa.

Nu mitt problem. Jag har ju alltid följt lagen så jag har aldrig riktigt funderat tidigare på vilken skrämmande bil jag ska ha. Mercedes verkar lite överrepresenterade bland folk som sniffar i häcken men jag vill helst inte betala extra för blinkers och det verkar de ju inte ha som standard. Porsche verkar lite mesigt, den kan man ju inte heller klippa barn med på parkeringsplatser särskilt effektivt.

Vad tror ni, ska man köpa en sådan där Hummer? Blir ni imponerade då tjejer, måste ju vara en penisförlängare samtidigt eftersom jag antar att jag kommer att bygga upp en massa sexuell frustration som jag sedan kan leva ut på vägen, så något ligga blir det väl inte tal om, så det är bäst att kvinnofolket förstår att jag är en riktig man när jag väl får komma till.     

• Svar på tråden Vilken bil får man störst k*k av?
  • jannej

Ferrari duger bra , får rysningar och ståpäls över hela kroppen när jag hör sången från motorn, det är poesi

• Tonårsmamman1

Alltså, jag tror att det är de som använder bilen som penisförlängare som är minst manliga. En riktig man behöver inga extra attribut.

• jannej
    Tonårsmamman1 skrev 2013-09-08 19:57:20 följande:
    Alltså, jag tror att det är de som använder bilen som penisförlängare som är minst manliga. En riktig man behöver inga extra attribut.
    Så man kan inte ha en häftig bil och vara en jävel i sängen, det var det dummaste jag hört, hur ser du sammanhanget?
  • Plastanka
    Tonårsmamman1 skrev 2013-09-08 19:57:20 följande:

Åh f-n. Ja, jag trodde ju att jag var en riktig man tidigare, men eftersom jag inte tidigare har förstått det där med att man ska ligga skitnära framförvarande bil och köra skitfort så är jag inte så säker längre, så jag tänkte att det är lika bra att ha en bil som förlängare om jag nu ändå måste köpa en ny bil som jag kan skrämma nybörjare och sådana där fåniga laglydiga människor i trafiken med.
  • Plastanka
    Cornellia skrev 2013-09-08 20:11:19 följande:
    Typ en fiat eller liknande. 

Men riskerar man inte att skada sig med en sådan om de där idioterna som ligger för nära framför bromsar?
  • Sixxty
    Plastanka skrev 2013-09-08 20:13:09 följande:

Men riskerar man inte att skada sig med en sådan om de där idioterna som ligger för nära framför bromsar?
    Men då är det ändå idioten framförs fel så det spelar ju ingen roll.

• Tonårsmamman1
    jannej skrev 2013-09-08 20:10:21 följande:
    Så man kan inte ha en häftig bil och vara en jävel i sängen, det var det dummaste jag hört, hur ser du sammanhanget?
    Fast det skrev jag inte. Jag skrev de som använder bilen som penisförlängare är inga riktiga män. Naturligtvis finns det män som inte behöver en penisförlängare men ändå har en häftig bil. Men inte för att imponera på brudar.
Svar på tråden Vilken bil får man störst k*k av?