Inlägg från: bebis11och12 |Visa alla inlägg
  • bebis11och12

Mammalediga i Borås?

Hej! Vad roligt med en tråd från Borås. Hoppas att man kan hoppa in här? Jag bor strax utanför Borås med min man och våra två små killar födda 2011 och 2012. Jag flyttade till borås när jag träffade min man så jag lär gärna känna fler häromkring. :)

• bebis11och12
    FredrikaN skrev 2013-09-13 10:27:01 följande:
    Oj vilka täta barn, har det fungerat bra? :) hade också gärna velat ha våra ganska tätt! Är du mammaledig fortf?

Ja det fungerar bra. Men det är väldigt intensivt emellanåt. Det var inte planerat att bli så tätt men det blev så och det blev ju bra! :) hoppas på att killarna kommer att mycket glädje av varandra när de blir lite större sen. Jag har planerat att börja jobba i januari men det känns som om minstingen fortfarande är så liten då så jag börjar att tveka lite. Men det ska bli kul att börja jobba igen då jag snart varit hemma i tre år. :) hur gammal är ditt barn?
  • bebis11och12

Ja det är en stor omställning med två barn. vi känner att två barn är det som vi räcker till för. :) iaf när dem är såhär små. Mina killar älskade lekplatsen. Men det blir nog roligare att åka dit när allt har lugnat ner sig. Går ni som är hemma på öppna fsk någonting?

• bebis11och12

Hej på er! Jag har inte varit så aktiv här på ett tag då det varit mycket sjukdom här hemma.bacillerna har bara gått runt. :( imorgon ska jag och minstingen till öppna fskpå sjöbo. Någon som ska dit?

• bebis11och12
    Zuzanne skrev 2013-09-26 05:37:37 följande:
    Den 25/9 som beräknat, kl 13.11 föddes en Emilia Lucy Asta :) Vikt på 3430 g och 47 cm lång.

Grattis! :)
Svar på tråden Mammalediga i Borås?