• sha

Mammalediga i Borås?

Kikade in i denna tråden då jag from slutet på oktober också kommer vara mammaledig! MEn verkar som ni andra redan är hemma och myser?
    Blev bara så himla nyfiken, Elliz; var är jackan från som du lagt ut på din blogg? Riktigt snygg!!

• sha

Tack:) Yes första barnet är det! Vi är beräknade den 29 oktober så hoppas iaf det blir en oktoberbebis och inte novemberbebis;)

Har ni andra två barn allihopa?

• sha
    FredrikaN skrev 2013-09-15 21:57:08 följande:
    Precis! Är ju annars ganska svårt att bara få nya vänner sådär, lättare när man var yngre ;)

Sha: vi har ett barn bara :)
    Hur gammal är er lille?

VIsst är det konstigt det där med att ta kontakt med nytt folk som vuxen! Man känner sig dum och som att man tränger sig på, men om någon annan väl tar kontakt med en tycker man ju oftast bara det är trevligt:)
  • sha
    FredrikaN skrev 2013-09-17 07:48:34 följande:
    Han är 4 månader :)

Hehe så sant, känner att jag blivit lite fegare med ålder. Och svårast är det ofta med folk i ens egna ålder, äldre människor är mycket lättare att börja prata med! Knasigt :)
    Exakt! Pensionärer är det alltid lättare att börja prata med spontant, konstigt!

Vad mysigt det låter med öppna förskolan, jag följer gärna med om ett par månader;) :)
Svar på tråden Mammalediga i Borås?