Inlägg från: Snorkmaiden |Visa alla inlägg
  • Snorkmaiden

Mammalediga i Borås?

Hej och hå! Jag kastar mig in i den här tråden också om det går bra :) Bor på hedvigsborg och har två små fina skruttungar, en på fyra år och en på tre månader. Skulle definitivt behöva vidga vänskapskretsen lite :)

• Snorkmaiden

Ja han går på götagården nu MalinElise! Eller ja, ibland i alla fall. Eftersom jag ändå är hemma har han fått stanna hemma lite oftare nu mitt i flyttkaoset.

• Snorkmaiden

Zuzanne, jag pluggar också i vanliga fall och har bara lägstanivån på min föräldrapenning. Jag kommer väl kanske läsa lite på distans till våren men innan dess ströjobbar jag lite här och här (kvällar och nätter), och det funkar ju även om det är ganska meckigt ibland, speciellt när det gäller att få sova. Man får verkligen pussla ekonomiskt speciellt om man vill vara hemma länge :/

• Snorkmaiden
    Zuzanne skrev 2013-09-26 05:37:37 följande:
    Den 25/9 som beräknat, kl 13.11 föddes en Emilia Lucy Asta :) Vikt på 3430 g och 47 cm lång.

Grattis! Skönt att höra att allt gick bra!
  • Snorkmaiden

Vad kul FredrikaN! Här har det varit en väääldigt lång helg. Våran hund är nyopererad och ligger här hemma och mår ganska dåligt så det känns som hela familjen är lite i dvala för att han ska få lite lugn och ro. Men snart kommer mina svärföräldrar för lite kaffe och banankaka i alla fall :)

• Snorkmaiden
    Zuzanne skrev 2013-10-08 04:11:38 följande:
    Vad har ni för hund? Tråkigt att den är sjuk.

En tollare :) Har du också hund?
Svar på tråden Mammalediga i Borås?