Nya väninnor i Göteborg!
Bor med i Göteborg är 33 snart och har 2 barn, en flicka på 61/2, en pojke på 5 och en i magen! Vilket bra initiativ! Vart i Gbg bor ni? Vi bor i Kortedala/kviberg
Bor med i Göteborg är 33 snart och har 2 barn, en flicka på 61/2, en pojke på 5 och en i magen! Vilket bra initiativ! Vart i Gbg bor ni? Vi bor i Kortedala/kviberg
EJai: ja jobbar på Hisingen niiina: gick på munkebäcksgymnasiet, idag handlar jag ofta på Ica kvantum där, eller sk "paprika" Ica som vi kallar det... Ha ha ( barnklubben heter så) ja en träff sen när o om tråden håller i sig såklart!
Vad spännande att få bo i Spanien swedesota! Hade jag velat niiina: ok, där ser man. Läste barn o fritid, gick ut 1999. Kommer dock inte ihåg vad klassen hette, men vi hade Ingela (skit bra
Hi hi niiina. Ja precis, sätt igång nä skoja
milo: var i Kortedala bor du?
Milo: ok ja bor typ nedanför då, på nymånegatan. Du ska ju snart ha med! Spännande
Milo: inte förrän i feb... Men har 2 barn på snart 7 o 5 år så har jag fullt upp ändå
Jo vi får allt försöka hålla tråden levande tillsammans Jo det är ett bra tag kvar för mig Milo... Men jag har mina studier kvar som är klara i dec så det passar bra
denna bebis var ju inte planerad heller ( spiral) så jag tål att vänta:) ja men snart har du din jue! Vad mysigt :)