Inlägg från: Smilla0608 |Visa alla inlägg
  • Smilla0608

Nya väninnor i Göteborg!

Bor med i Göteborg är 33 snart och har 2 barn, en flicka på 61/2, en pojke på 5 och en i magen! Vilket bra initiativ! Vart i Gbg bor ni? Vi bor i Kortedala/kviberg

• Smilla0608

EJai: ja jobbar på Hisingen niiina: gick på munkebäcksgymnasiet, idag handlar jag ofta på Ica kvantum där, eller sk "paprika" Ica som vi kallar det... Ha ha ( barnklubben heter så) ja en träff sen när o om tråden håller i sig såklart!

• Smilla0608

Vad spännande att få bo i Spanien swedesota! Hade jag velat niiina: ok, där ser man. Läste barn o fritid, gick ut 1999. Kommer dock inte ihåg vad klassen hette, men vi hade Ingela (skit bra

• Smilla0608

Milo: ok ja bor typ nedanför då, på nymånegatan. Du ska ju snart ha med! Spännande

• Smilla0608

Milo: inte förrän i feb... Men har 2 barn på snart 7 o 5 år så har jag fullt upp ändå

• Smilla0608

Jo vi får allt försöka hålla tråden levande tillsammans Jo det är ett bra tag kvar för mig Milo... Men jag har mina studier kvar som är klara i dec så det passar bra denna bebis var ju inte planerad heller ( spiral) så jag tål att vänta:) ja men snart har du din jue! Vad mysigt :)

Svar på tråden Nya väninnor i Göteborg!