Nya väninnor i Göteborg!
Hallå!
Jag har funderat på detta initiativ i ett par dagar och tänkte nu !undersöka hur intresset av att hitta nya väninnor ser ut här
Jag blir 33 år i år och bor i Göteborg med två söner (7 och 10 år) och en sambo. Jag har en del vänner men känner att det är svårt att få ihop träffar med folk ibland då alla jobbar, eller har svårt att få barnvakt, är trötta, eller nykära. Tillslut blir man trött på att vara den enda som bjuder in till fester och arangerar resor mm.
Själv älskar jag att ha folk omkring mig och gillar spontanitet och initiativtagande människor med mycket humor. Jag känner att jag är i mina bästa år och vill ha lite mer aktivitet i livet. Visst älskar jag att bara vara hemma med familjen och mysa, men inte bara. Älskar även att fika, gå på bio, fester, shopping, weekends, middagar och...you name it. Har ni partners så kanske det även kan bli någon parträff nån gång?
Läste en artikel i Amelia idag om hur svårt vuxna har att hitta nya vänner och jag tänkte därför slå slag i saken och kolla ifall vi inte kunde få ihop ett gäng som kan testa att lära känna varandra och förhoppningsvis bli vänner
Kram Karolina.