Inlägg från: Anonym (Me to) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me to)

Jobba som telefonvärdinna?

Jag kan inte ens komma in på nattensänglars sida, min dator bara slutar funka! ;)

Hur har det gått ikväll då?

• Anonym (Me to)

Ja ett tiominuters är kanon..hoppas du får ihop lite fler. Jag jobbar på mitt vanliga jobb och kommer bara vara inloggad kväll/natt just nu med början i morrn! Hoppas man kan få ihop lite minuter då :)

• Anonym (Me to)

Åh va roligt...långa samtal? Jag ska logga på imorrn så hoppas jag på ett uppsving!

• Anonym (Me to)

Jahapp...då är man inloggad nära timmar! Måtte nån ringa :) Hur har dagen varit TS.

• Anonym (Me to)

Jag kör hela natten! Storkovan lär nog utebli :)

• Anonym (Me to)

Hade du långa samtal eller var det tiominuters?

• Anonym (Me to)

Oj...hoppas jag slipper såna samtal....har nog för dålig fantasi för att ett sånt samtal ska flyta på. Ok om han pratar...men om jag ska..nje

• Anonym (Me to)

LYLLOS! Jag hade ett samtal inatt..på 10-12 min..så där tjänade jag iaf 20-25 riksdaler :) Sen var det Inge mer o jag sov gott hela natten!

• Anonym (Me to)

åh va roligt..va pratar ni om så länge ?

• Anonym (Me to)

Nä fy satan va surt. Inloggad hela natten...vaknar till vid halv fem av nåt dovt ljud, telefonen...vart är den? Jo i sömnen har jag vält/lagt en kudde över den...och MISSAR två samtal...fan säger jag bara!!!! Nu blev det inte en minut av samtal...tänk om det var en entimmeskund som ringde! Surt sa räven

• Anonym (Me to)

Synd o skam är det :/ Jaja, ikväll blir det bättre! Hoppas du har en lyckad dag nu :)

• Anonym (Me to)

Nja....men iaf ett 13 minuters :) Tror jag fått en stammis...kul!

• Anonym (Me to)

Får skaffa mig en anonym mail jag med...:) Hoppas du haft en lukrativ dag...jag ska snart logga in. Bara barnet somnar så! Jag hoppas min "stammis" slår en plint ikväll med. Lättare att få till nån extra min med nån man "känner"

• Anonym (Me to)

Jag hade inte nåt samtal inatt. Var tvungen o kolla telefonen imorse när jag vaknade vid 8...tänkte att jag kanske missat nåt, men nope. Skickar dig ett mail senare.

• Anonym (Me to)

Hur går det för er tjejer?

Svar på tråden Jobba som telefonvärdinna?