Inlägg från: Babydoll |Visa alla inlägg
  • Babydoll

Jobba som telefonvärdinna?

Ser att denna tråden inte varit aktiv på ett bra tag. Men skulle vilja få liv i den igen. Jag vill själv börja arbeta som telefonvärdinna/telefonhora, )vad ni nu vill kalla det.) och jag undrar hur det går för folk här inne. Tjänar ni bra, trivs ni m.m.  Vill gärna ha tips och triks och åsikter vad ni tycker. Finns ju så många olika företag att söka till. Jag är rädd att det inte är många som ringer och att jag inte skulle tjäna pengar. Tror jag skulle vara bra på ett sånt jobb då jag är jätte öppen att prata om allt och ingen, även sex. Sex är ju kul att prata om ^^ . Så vad säger ni här inne, kan vi få lite liv här inne igen på tråden? =)

• Babydoll
    Denna tråden har dött ut ser jag. Skaka liv i den vore kul ^^ Jag funderar starkt på att börja jobba som telefonvärdinna/telefonhora. Vad ni nu föredrar att kalla det. Hur går det alla för er här? Jag har skickat mail till ett företag, fick mailsvar efter några dagar med mer info och att jag skulle svara om jag fortfarande var intresserad så skulle de ringa mig. Men de har ej ringt upp =( Men de kanske är för att det har varit jul och grejer nu. Ringer de inte om någon dag får jag väl prova något annat företag. Finns ju endel.

Hur går det för alla här inne? Jag är rädd för som folk skriver att inte få samtal. Vill ju tjäna pengar på detta liksom och inte bara gå nit.  Skulle vara kul att prata med folk som jobbar som det redan =)
Svar på tråden Jobba som telefonvärdinna?