Jobba som telefonvärdinna?
Att ringa till telefonsystemet hos oss (se min presentation) syns som ett telefonsamtal till en av Sveriges största leverantörer av telefonsystemet MEN jag rekommenderar INTE att man arbetar med detta utan att prata med sin sambo/make/fru!
Hos oss kan alla testa på att arbeta som telefonvärdinna eller televärd! Det finns kunder för alla röster och karaktärer!
Vi erbjuder möjligheten att arbeta som konsult och sköta redovisning av skatter och avgifter till skattemyndigheten själv. Eller så sköter vi faktureringen och ett Faktureringsföretag kommer synas som din arbetsgivare i deklarationen.
Kunden ringer vårt telefonsystem och kan aldrig "se" telefonnummer eller någon information om Agenten han väljer att koppla ihop sig med.
Vi har tydliga regler för vad ett kundsamtal får och inte får innehålla. Du har alltid möjlighet att kontakta din agentcoach, mig , dygnet runt, sju dagar i veckan.
Under Aktiveringen till agent hos oss får du en massa information och hjälp med att skapa karaktärer, text och röstpresentationer etc. Och tips och trix och information om kundsamtal. Det finns även en person att kontakta om du önskar hjälp med samtalsteknik.
Har du några frågor? Tveka inte att kontakta mig!