Inlägg från: Anonym (Me to) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me to)

Jobba som telefonvärdinna?

Jag har oxå börjat nyss...går väl sådär, valde kanske fel företag...har varit inloggad måååååånga timmar o haft 2 samtal. *känns inte värt attboka upp så mycket timmar* Hur går det för dig då?

• Anonym (Me to)

Jahapp...just loggat in för ett 12timmarspass....hoppas nån ringer innan kl 20 iaf ;)

• Anonym (Me to)

När ringer det som mest då? Helgnätter? Igår var jag inloggad på morronen....o sen från ca 18-04... Jag har tre olika alias där jag måste säga att jag lyckats med att få till olika karaktärer och "röster" ..man hör ju ofta att tjejerna är dom samma men med olika namn bara. Täcker det mesta...har lite svårt attlåtsas vara en domina så det har jag struntat i. Igår lyckades jag på dom här inloggade timmarna få 4 samtal...på 2 olika karaktärer...tjoho...pratade kanske sammanlagt 50 min. Så det här lönar sig inte direkt! Men kanske jag är på fel linje...vart ska man vara? Tips tack!

• Anonym (Me to)

Ahhhh...då ska jag försöka hålla mig inloggad inatt...värsta är ju att jag tar nån minor mig att vakna till liv om jag somnat :) Ja det här att va inloggad på dagtid verkar inte ge nåt...nu har jag varit inloggad 1.40 o inte ett samtal.

• Anonym (Me to)

Jobbar inte heller för att tjäna storkovan...jag har ett jobb men är ledig rätt mycket! Vill inte säga vilken linje det är...men jag hoppas på lite marknadsföring snart så det händer nåt även dagtid :) Nu har snart 7 timmar gått idag..och inget samtal än! Hoppas det tar sig för oss snart ;)

• Anonym (Me to)

Har också läst massa bloggar, men dom är som du säger, gamla..oftast 2011 :) Ja kanske telesex är lite ute, det är så lättillgängligt på nätet..man kan funka till en video istället ;) Typiskt att man ska va för sent ute! Dom samtal jag har haft har varit rätt roliga och omväxlande...från att ha behövt hålla monolog till att bara stöna i 20 min medans han pratade!

• Anonym (Me to)

Jag ger det ett par veckor till...och tänker nog mest va inloggad kväll/natt...får väl gå runt som en zombie om det nu skulle ringa nån o väcka mig :) Tror vi jobbar på samma linje....

• Anonym (Me to)

Jag har särbo och barn.... Kan nästan bara jobba kväll/natt när barnet är hemma...Den här helgen är barnet hos sin pappa , Och jag är inloggad mest hela tiden :) inloggad när jag är ledig o barnet är i skolan också. Jag har haft ett samtal ikväll iaf. Gott så.

• Anonym (Me to)

Nu är det gonatt här. Får se om man blir väckt eller om det fortsätter på den tysta linjen :)

• Anonym (Me to)

Ett samtal blev det på en 24timmars inloggning...tjoho!

Svar på tråden Jobba som telefonvärdinna?