gravida från gruppen planering till nr 3
Jag hade massa blödningar med andra barnet, sista i v21.. Det blev en liten flicka 12 dagar efter bf till slut så jag hoppas det går vägen för dig makane!
Jag hade massa blödningar med andra barnet, sista i v21.. Det blev en liten flicka 12 dagar efter bf till slut så jag hoppas det går vägen för dig makane!
Nej vad tråkigt makane!!! Hoppas du blir gravid snabbt igen!!
Grattis!!
Jag har gått upp ca 12 kg nu i vecka 28! Under ganska kort tid och jag vill helst inte gå upp så mycket mer då mina fötter och ben tar stryk av all extra vikt! Har fått kämpa för att bli av med gravidkilona förut med. Har börjat med minst en halvtimmes motion varje dag nu plus att inte äta fööör mycket, jag känner typ ingen mättnad och kan käka hur mycket som helst
Men men, kan inte göra så mycket, bara bebben mår bra. Det blev 25 kg första ggn och 9 kg andra ggn och nu tredje ggn blir väl säkert 20...
Åh så söööt!!! Stort grattis!! Längd och vikt? Kan inte fatta att jag har en sån där i magen fast 3 veckor yngre då! Hoppas ni mår bra!
Grattis grattis! Fin tjej!!
Vad mysigt att ni fått komma hem nu. Vad vägde hon när hon föddes?
Vad skönt att hon var såpass stor och att det har gått så bra. Jag är i vecka 33+3 nu så det känns skönt att höra från nån som fått i den veckan som det gått bra för OM det nu skulle starta tidigare!
Åh så spännande!! Hur som helst är det ju suuuupernära för dig nu!!
Jag tycker det är jättesvårt med namn denna gången. Våra tidigare barn har ovanliga namn men denna bebis kommer förmodligen få heta Elvira om det blir en tjej för det gillar vi alla i familjen. Blir det en kille vill jag att han ska heta Nino eller Alve men vi har inget klart killnamn som alla gillar än. Får se vad det blir :)