gravida från gruppen planering till nr 3
Heej alla!
FantasticFour - jag är i 19+2 och ser ut som i vecka 50 (om det hade funnits en sådan...)
Kommentarerna "Oj här var det dags snart" och "Är du säker på att det inte är tvillingar" duggar redan tätt. Gah!
Bara runt 22 veckor kvar av sånt här vaaaaarje dag! Aaaaah!
Jag tror det beror på mina bristande magmukler!
Sitter i London och jobbar, gick upp 04:45... Inte gravidanpassat!
men ingen har kommenterat magen här än, engelsmännen är kanske mer artiga.
Jag har nått 50% idag! Wohooo! Bara 20 veckor kvar nu. Känner av bebisen mer och mer, och framförllt om jag druckit juice eller nåt. Då sparkas det på.
Kom hem 03 inatt. Så gott som alla flyg från Heathrow var inställda på grund av dimma. tack och lov hade jag blivit ombokad på ett annat plan och kunde ta mig hemåt ändå, men många blev strandsatta. jag svimmar om jag står upp för länge vilket jag "råkade" nämna för flygplatspersonalen samtidigt som jag tryckte fram magen allt jag kunde. Slapp stå timmar i kö då tack och lov. Väl på Arlanda fanns det inga taxibilar, fick vänta över en timma. helt galet och inte kul när man är så trött att man vill dö typ.
Men nu ska jag ladda batterierna igen och vara fit for fight nästa vecka. Flera PT-pass inbokade. Undra hur det ska gå nu när magen börjar bli ivägen!?