Inlägg från: liquorice |Visa alla inlägg
  • liquorice

21 år och sjukskriven!

och du tycker det är vettigt att skaffa barn mitt i allt det här? Seriöst!

• liquorice
    S 81 skrev 2013-09-04 20:21:21 följande:
    Men snälla, du klarar inte ens av att ta hand om dig själv och ha en bra vardag. SÅ nej, du kommer inte kunna ta hand om ett barn! 
    Exakt.

Skrämmande hur folk tänker....
  • liquorice

Fy fan vad egoistiskt av dig. Du har inte en aning om hur du kommer må när du får barn, du kan inte sitta och påstå att dina tvång kommer bli mycket bättre när det mest troligaste är att det faktiskt blir betydligt sämre.

Ett barn behöver en stabil tillvaro. Till på köpet har ni inte ens bott ihop tydligen du och din pojkvän.

• liquorice

Efter att ha läst alla trådar TS startat när jag sökte så skriver jag " NEJ FÖR HELVETE, skaffa inga barn nu"!!!

• liquorice
    Chiquita07 skrev 2013-09-05 09:23:35 följande:

Barn vill jag o min kille ha för vi har barnlängtan o gillar barn. Dom flesta skaffar barn någon gång i livet. Om jag får leva hela livet med ocd ska jag inte behöva missa att få barn i livet. Jag vill va en ung mamma o det blir jag inte om jag ska lägga flera år på att bli ocd-fri.
    Vad fan tror du barnet föds in i för tillvaro? För att ni väljer och vara grymt egoistiska. Ni tänker inte ett skit på eventuellt kommande barn. Bara det säger mycket om lämpligheten om att ni ska vara föräldrar!
  • liquorice
    Chiquita07 skrev 2013-09-05 09:37:55 följande:

Jag har velat ha barn i 6-7 år, varför vänta onödigt länge?
    För att du är sjuk just nu, har inget eget boende, har inte ens bott ihop med din pojkvän samt har INGEN ekonomi till det.
Svar på tråden 21 år och sjukskriven!