Sweetie darling skrev 2013-11-13 21:17:18 följande:
På patienthotellet finns en sittring på varje rum, annars kan du ta ett badlakan och sno ihop det till en "korv" och sedan göra en ring att sitta på. Jag var på patienthotellet i 2 dagar, men jag använde bara ringen första dagen, sedan gick det ganska bra om man var lite försiktig, men det beror ju klart på hur mycket man behöver sy efteråt.....men en badring är nog skönare än ett badlakan.
Ja, kanske bäst att köpa en iaf! De e ju ingenting dyrt, speciellt nu på vintern :)
Sweetie darling skrev 2013-11-16 08:15:46 följande:
Vad fin vaggan blev. Jag kommer inte att bädda sängen förrän vi kommer hem med bebisen. Vi har två katter som gärna hade gosat ner sig där......men sängen ska ner från vinden och på plats i december, och alla sängkläder är tvättade och ska läggas i lådan, nu återstår att tvätta kläderna och inhandla lite nytt. Jag är snart färdig med babynestet, sedan ska jag sy en filt med elefanter.
Tack så mycket! Blev jättenöjd! Fick hem dynorna så jag tänkte att då kan jag lika gärna lägga i det andra också när de ändå åkte i. Jag var rädd att katterna skulle hoppa i, så vi har haft den obäddad i rummet sedan vi fick hem den för några veckor sedan men de har inte brytt sig om den alls faktiskt. Hoppas de håller i sig ;)
Spjälgängen och vagnen e nu kvar att bäddas, men jag försöker sprida ut det så jag kan pyssla med något nytt hela tiden ;) Jag skulle vilja göra ALLT nu men då har jag ju ingenting sen :)
Kan du inte skicka ett privat meddelande till mig? Jag kan inte skicka till dig då jag inte är inbjuden. Lättare att prata så tänker jag