Inlägg från: Ronjasmamma13 |Visa alla inlägg
  • Ronjasmamma13

Föräldraledig i Luleå

Hej!

Jag är också föräldraledig bor i luleå . min dotter är 2 månader. jag känner ingen annan som är föräldraledig just nu.
    Vet du någonstans man kan gå för att träffa andra mammor åså ?  vet ju att det finns babysång åså.

• Ronjasmamma13

Okej , jag funderar på att prova gå iaf på babysång kanske.. fast då gäller det ju att ta sig dit :P

Jag är 25 år och bor på bergnäset. vart bor du någonstans ? 

• Ronjasmamma13

jaha bergnäset där ser man , =) vart på bergnäset bor du någonstans ? 

okej , kanske det hade varit nått då .. blir det ju gångavstånd slipper man åka iväg så långt =)  

• Ronjasmamma13

Jaha okej , vi bor också där.  =P har aldrig varit där eller vet knappt vart kyrkan är men brukar höra klockorna ringa. haha =P .

Det kan jag förstå åså är det så jobbigt och konka med barnvagen på bussar åså =P   

• Ronjasmamma13

Jaha okej , tror du man måste anmäla sig eller är det bara att gå dit tror du ?

ja bor vid dagiset som är närmast konsum åså ligger det ett äldreboende precis brevid.  :P

vart bor du nånstans ? =)   

• Ronjasmamma13

Okej på så vis =)

där ser man världen är liten . =)  har kanske sett dig med .. har dock inte vart ute så mycket med barnvagnen här  :P   

• Ronjasmamma13

jag jobbar annars , fast har väl funderat på att fortsätta plugga klart till usk på komvux nu i november. =) så gör jag det samtidigt som jag är mamma ledig.   så får man se vad som händer sen , =) 
     har stor lust att börja plugga iaf. det har alltid skjutits åt sidan för att man haft jobb =P

hur är det själv plugg eller jobb ?=)      

• Ronjasmamma13

okej , det låter ju kul det =) ja det är nog en hel del , men har man barn åså så är det nog en bra lösning =)  du har ju hunnit en bit redan så  =)

Svar på tråden Föräldraledig i Luleå