• ssmm44

Insemination i Umeå

Hittade precis den här tråden och blev lite nyfiken på hur det går för er? Jag och min sambo var på det första läkarbesöket i Skellefteå i maj 2013 och vår remiss kom in till IVF-kliniken i slutet av maj. Enligt samtal från kliniken i november (tror jag det var) så trodde de att vi skulle få påbörja behandlingen innan sommaren och jag hoppas verkligen att det blir så. Svårt att bara gå och vänta och ingenting veta dock! 
    Alltså, hur går det för er tzipporah och Pocatello

• ssmm44

Men gud vad tråkigt att höra. :( Låter verkligen jobbigt. 
    Vi har hittills haft en bra känsla, träffade en väldigt bra och positiv läkare i Skellefteå och sköterskan som ringde från IVF-kliniken var också väldigt vänlig och tillmötesgående. 
    Det låter ju dock som att man inte riktigt kan lita på det de säger. Hon sa till oss att vi skulle få påbörja behandlingen innan sommaren, i april gissade hon, så det har vi verkligen varit inställda på. Nu blir jag dock lite orolig över om vi kan lita på det. Kanske borde ringa och få en ny lägesrapport. 
    Jag hoppas att ni hittar tillbaka till peppen och att ni snart får göra nästa inseminationsförsök! 

Svar på tråden Insemination i Umeå