Inlägg från: iphone samsung |Visa alla inlägg
  • iphone samsung

Orolig för min 7-åring behöver goda råd...

Jag har vait mobbad som din son i flera år. Och när inte skolan tar tag i det finns det a och b. A. Ring mobbarnas föräldrar prata om det B. Funkar det inte går du äver till plan b som heter "mobbning ska bekämpas med våld och ännu mer mobbning" från din son altså. Låt uonom gå på kampsport inte karate utan nånting lär honom stt inte låta folk trycka ner honom annars blor han förstört. Lär honom att slåss så han kan slå tillbaka och få respekt. Idag tog en jävla idiot min chkel och bar iväg den han fick en spark i magen och slutade sedan. Vet at våld är fel men tro mig jag vet av egen erfarenhet. Mobbning ska bekämpas med mobbning för skolor är värdelösa på sånt han måste slå tillbaka innan det är försent och han är den här mobbningskillen som alam kan slå på för då får han inga vänner heller. Så gör såhär. Sätt honom på thaiboxning eller nånting inte judo eller karate och sånt uppmuntra honom att slå tillbaka och visa att ingen och absolut ingen har rätt att sätta sig på honom (inte bokstavligt)

• iphone samsung

Mina flräldrar anmälde skolan till skolverket. Vad hände inte ett skit. Lär honom slå tillbaka så får han respekt iställetför när det väl har börjat måste han slå tillbaka innan dom har fatat att man kan mobba honom och då e det försent med allt med vänner och trygghet

Svar på tråden Orolig för min 7-åring behöver goda råd...