Studera + vara föräldraledig
har studerat två år på distans 100 procent fick bäbis mitt i allt och det har fungerat utmärkt. hur det e med ersättning har jag igen aning om då jag sparade mina dagar och tog bara pengar från csn
har studerat två år på distans 100 procent fick bäbis mitt i allt och det har fungerat utmärkt. hur det e med ersättning har jag igen aning om då jag sparade mina dagar och tog bara pengar från csn
Absolut hänger det på bäbisen med.
Min son ville bara vara i famnen ligga och amma typ mens hela tiden: lösningen för mig var en riktigt ordentlig och bra ammningskudde och en bra skrivbordstol med armstöd. La ammingskudden i knäet och fick bra stöd från armstöden som höll den på plats. Där fick sen sonen ligga och amma medans jag satt och gjorde allt som behövdes göras vid datorn. ibland skrev jag med en hand ibland med båda. när jag läste i böcker då satt vi i soffan eller i sängen använde mig av understrykningspennor och postitlappar. Strukturerade upp allt med scheman där allt från pauser med promenader , lunch och skolarbete var med. Delade upp skolarbete i många små delmål.