Anghammarad skrev 2013-08-22 16:30:15 följande:
1. När det bildades.
2. Jag känner inget hat alls mot SD. Förakt däremot
3. Moderaterna
4. Kultur, kunskap, styrka i mångfald men framförallt en glädje i att ha styrkan att solidariskt hjälpa dem som behöver hjälp.
5. Eftersom SD kan växa sig starka på exakt det sättet så borde det gå bra att stoppa dem med samma mynt. Jag gör däremot inte det utan brukar koncentrera mig på att peka på just de felaktiga i den lögnaktiga hatpropaganda som SD anhängare sprider och överlåta till andra att fatta beslut utifrån det.
6. Nope.
1. Hatet har alltså frodats sedan 1988, måste vara jobbigt och definitivt något som hämmar din personliga utveckling.
2. Förakt är aldrig bra, oftast får man gå till sig själv för att ta reda på föraktets ursprung.
3. Tycker du moderaterna har lyckats bra på dom sju år dom suttit? (bortsett från att dom förverkligat din stora dröm med en massiv invandring från länder med lågt HDI)
4. Intressant, kan du ge exempel på dom kulturella fördelarna vi fått, balkongflygningar? Islamisering? Vad? Kunskap???? Vilka kunskaper pratar du om mer specifikt? Hur ser en styrka i mångfald ut och vilka fördelar har Sverige fått av den - hur ser statistiken ut för mångfaldsrika orter, tex Södertälje och Malmö?
5. SD växer på grund av problemen med mångkulturen och den extremt ohållbara massinvandringen, inget annat, tro inte på vad du läser i Aftonbladet. En annan orsak är att dom till skillnad från dom latte-sörplande stureplans politikerna driver en sund politik för hela Sverige och som dessutom har förankring i den svenska folksjälen. Du kan alltså inte göra något för att hindra deras tillväxt - dom kommer bli minst lika stora som sina motsvarigheter i grannländerna.
6. Synd, du skulle behöva skingra tankarna för att kanske sedan tänka klart.