• Gyllan

Föräldrarledig i Haninge ?

Hej. Hoppar in här och hoppas att tråden fortfarande lever. Jag heter Anna, är 29 år och hemma med min andra dotter som är född mars -13, Storasyster är 4 år och går på förskola 9-15 tis-fre. Vi bor i Söderby (i närheten av ICA MAXI). Eftersom det är mitt andra barn blev jag inte erbjuden någon föräldragrupp och skulle gärna träffa lite nytt folk. Jag kommer att vara hemma med dottern till augusti 2014. Träffas gärna för promenader eller att gå till t.ex. Öppna förskolan tillsammans.

• Gyllan
    Maddejo skrev 2013-11-01 07:59:48 följande:
    Jag är kvar i alla fall. Går hemma o väntar på bebben... Jag vill gärna träffa nya människor men har nog inte ork till att arrangera något stort just nu =) Möjligtvis någon promenad eller så.. Vi bor på vendelsövägen så det är ju bara över bron till er "Gyllan".

När är du beräknad?
  • Gyllan
    22april2009 skrev 2013-11-01 18:42:49 följande:
    jag är kvar, väntar på bebis här hemma.. blir igångsatt på söndag om hon inte kommer tidigare. Så jag är sugen på att träffas sen =)
    090422 kom min prinsessa!

Spännande! Vet du vad ni får? Verkar som våra stora tjejer är nästan jämngamla, jag har en flicka född september 2009
Svar på tråden Föräldrarledig i Haninge ?