så less på detta knarkande!
Hej! Jag vet att tråden är gammal och du kanske redan fått dom svar du vill ha. Jag skriver för att jag känner igen mig. Mitt ex rökte harsh, gräs och det värsta var att han höll på med en massa annat bakom min rygg för att han visste att jag hatade det. Anfetamin, massa olika receptbelagda mediciner som t.o.m. Subutex. Jag var från början emot droger men han gjorde mig "drogliberal" och det trappades upp och jag accepterade mer och mer, jag fick aldrig veta att mängden han tog var många gånger högre än vad han sa (inte för att de hade vart okej men han fik mig att tycka att det var okej). Jag accepterade för att jag älskade honom. Problemet med dessa människor är att dom är stor del frånvarande, glömmer små lätta saker och har en oförmåga att planer sätta upp längre mål och lever för dagen vilket gör att man står still. Vet inte om din pojkvän gör som min men mitt ex stal pengar från mig hittade på ursäkter till varför han vart rånad, tappat pengar, lånat ut pengar till andra. Han bröt ner min självkänsla så mkt att han tappade respekten för mig och var otrogen. Säger inte att din skulle vara så, men om han får dig att acceptera saker som du från början inte gör kommer han att tappa respekten för dig. Mitt ex kom från storbritannien, han var arbetslös och levde på mig, jag köpte en flygbiljett och skickade hem honom. Skicka skiten ifall du inte vill ha knarket i ditt liv för det kommer inte sluta om han inte vill det själv. Tro inte på ord, agera efter handlingar. Jag struntar i alla drogliberala, har själv vart sån tills jag såg vad droger driver folk till. Naturliga highs som adrenalin är nog så fantastiskt! Ta hand om dig!