Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

festen spårade ur!!!!

Jan Holmström skrev 2015-02-05 14:39:40 följande:

Din jävla snorunge! Ska fan trycka in slipsen i truten på dig om jag ser dig! Så jävla bortskämd och otacksam så det inte är sant. Din pappa skulle haft kondom.

Jan

Jag undrar vem av er som är mest mogen... Den som svarar 2 år senare bara för att få sista ordet är inte det iaf.
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-08 12:29:05 följande:
    Jag har haft mycket att stå i de senaste 2 åren och har därför inte haft tid att svara på hans inlägg. Att så pass mycket tid gått betyder inte på något sätt att jag tänker låta honom komma undan med att säga vad som helst.

Du sympatiserar kanske med den här "väluppfostrade" ungen?

Jan
    Japp, för du är en synnerligen otrevlig typ.
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-08 12:31:55 följande:

Snyggt. Då kan jag bara tänka mig hur du uppfostrar dina barn. De kommer säkert kunna bidra massor till vårt samhälle!

Fjant.

Jan

Nawwww, blev du putt för att jag inte håller med dig?
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-08 12:36:53 följande:

Förstår bara inte hur någon som (antagligen) är vuxen väljer att sympatisera med en fjortisrebell.

Det får stå för dig dock!

Jan

Det står mig fritt att sympatisera med vem jag vill.

Oavsett vad, så är det inte normalt att vänta i 2 år och sen komma på "å den där snorungen ska inte komma undan".
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 16:16:40 följande:

Jag har inte "väntat" på att säga till på skarpen. Jag har helt enkelt haft annat att stå i och inte varit speciellt aktiv tidigare. Därför har jag inte skrivit förrän nu.

Om du friar till din kärlek och hon inte är redo för att svara förrän två månader senare - säger du isåfall att hon är "för sent ute" med att komma på att säga ja då?

Lägg av nu och respektera de äldre.

Jan

Det var ju också ett argument. Du har ingen aning om hur gammal jag är...
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 16:37:25 följande:

Gissar på ca 13-14 med tanke på din starka koppling och lust att relatera till fjortisen med damp?

Jan

Som sagt, enda anledningen till att jag sympatiserar med TS är att du väntade 2 år med att "täppa till truten" på ungen. Sen är det ju väldigt moget att påstå att någon har damp, eller hur?
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 16:49:45 följande:

Jag "väntade" inte. Har du svårigheter med att förstå denna enkla sats?

Damp, dyslexi, ADHD, aggressionsproblem... Spelar ingen roll vad han har. Problem är vad det är.

Jan

Precis som du
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 16:52:08 följande:
    Det är möjligt. Tycker dock du har större problem än vad jag har. Till skillnad från er liberala hippies så vill jag se att folk som gör misstag och beter sig illa tillrättavisas och uppfostras ordentligt. Det verkar dock vara en åsikt jag är ensam om häromkring.

Du står säkert endast bakom fjortisen för att det är politiskt korrekt att skydda de svaga. Jag tycker dock att du ska låta naturen sköta sitt.

Jan
    Liberala Hippies? LOL! Den var bra, gubben! Du gillar säkert att sparka på de som ligger ner, eller hur? Det var säkert du som misshandlade den där tiggaren som filmades på video också haha. Jan Holmström, en snabb googling borde ta reda på vart du bor...
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 17:01:33 följande:

Holmström är givetvis mitt riktiga efternamn. Du har förnamn och bild - sök på du. När du kommer får du gärna ha med dig en tröja där det står "Nerfherder" så jag får veta vem jag slår på käften. Fjant.

Klart som fan jag sparkar på de som ligger ned om jag fortfarande anser att de är hot i ett slagsmål. Skulle inte du göra det? Var beredd på att bli saxad av personens ben och falla och slå huvudet isåfall.

Du lever i en anonym drömvärld min vän. Gå och bli kompis med den där dyslektiska fjortonåringen nu så ni kan diskutera hur mycket ni ogillar mig någonstans. Jag har inte lust att varken diskutera med dig eller fjortisen. PK-människor och arga tonåringar har jag nog med hemma.

Ni två förtjänar dock ett par rediga käftsmällar. Det blir med all sannolikhet inte jag som ger er det, men ni kommer få vad ni förtjänar någon dag.

Ha det gott så länge!

Jan

Fjortis och fjant kan du vara själv! (pilutta dig)
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 17:05:23 följande:
    Skall svara dig om två år.

Jan
    Jag ska svara då, om jag inte är busy med viktigare saker.
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 17:07:24 följande:
    Gött, då hörs vi då!

Jan
    Bra, hoppa nu ner i hålet du kom ifrån igen.
  • Nerfherder
    Jan Holmström skrev 2015-02-09 22:36:59 följande:

Usch. Du är en rälig stackare.

Jan

Det har inte gått 2 år, din fuskare
Svar på tråden festen spårade ur!!!!