• iphone samsung

festen spårade ur!!!!

igår var det sista dagen på sommarlovet och jag och två kompisar fick gå på en fest hos en kille som bor i skogen i ett stor hus. iaf vid 18 så åker jag och mina två kompisar som vi kan kalla för john och johan (alla tre är 14) vi åker bus till stället och går sista vägen ut till huset. vi kommer fram till huset och min vän john känner killen som ska hålla festen han är 16 och vi är tidiga för john har lovat att hjälpa till med det sista. och med hjälpa till menade johgn att ta med lite irländsk wisky som han var så stolt över attt han hade snott från sin farsa. vi smakar lite på den och väntar in gästerna killen som håller fersten kan vi kalla adam. adam berättar att han har en lillasyster som är 13 år och hon får inte vara med på festen så adam har köpt ett stort lås som adams lillasyster (som vi kan kalla issa) har satt på inifrån. hon vill vara ifred på festen. deras föräldrar är i USA på en väns bröllop och kommer hem en vecka senare då dom ska hälsa på lite släktingar också. eftersom skolan b örjar dagen efter så fick inte adam och issa förla med. men iaf adam ber oss tre att ibland gå upp till övervåningen och kolla att allt går bra. på övervåningen finns hela familjens sovrum och en toalett. så damam har satt lås på alla dörar förutom syster som låser in sig och på toan där adam betalaqr en av hans vänner som ska vara toalett vakt och se till att alt går bra däruppe. vi kommer få betalt om vi hjälper till med att hålla lite ordning och sånt. efter tre timmar så hade ca 15 gäster kommit och blivit rejält fulla. adam vi killar kollade först på en fotbollsmatch och då blev det skrik och stoj och mycket öl. jag var ganska nykter ändå för jag och john och johan hade bestämt att det var min tur att vara nykter varje gång vi festar långt bort så ska en vara nykter och se till att alla komer hem. självklart drak jag men inte så mycket. när fotbollsmatchen var slut så fortsätter festen och tjejerna kom och folk dansade och drack. en spydde så han blev utstängd. jag gick upp för 4 gången för att kolla att allt var ok. då ser jag att två killar håller ner adams vän som är toalätt vakt och tv å stycken försöker bryta upp issas dör genom att kasta sig själva in i dörren. jag springer ner till adam och berättar och han går upp och då har dom lyckats komma in till issas rum vi ser att dom småtafsar på henne tar saker osv hennes pengar ex. adams som är ganska vältränad och biffig går fram och trycker ner båda killarna medans jag får tömma deras fickor på allt dom tagit. innan han gick in slog ner ner killarna som höl fast han kompis som var ganska mörbultad. dom skriker på nåt weird språk och knulla din mama och sånt på svenska. adam kastar ner båda två för trappan och går ner och kastar ut dom från hustert han startar sin moped och jagar ut dom från hans tomt genom att åka mot dom såg fan kul ut!. efter det så hjälper vi hans kompis han får gå in till issa och ligga i hennes sä'ng och vi fixar henes dörr sen låser vi dörren till övervåningen. adam efter ca en timma så hör vi massa skrik därute och min vän john en snubbe som dricker mycket vi låter aldrig han vara nyckteristen på festerna pga han kan aldrig hålla det och tydligen så hade killarna som brytit sig in på issas rum kommit tillbaka med fyra andra killar. john står o skriker jävla neger och sånt och är jävligt full. iaf adsam går ut det blir bråk och slagsmål jag som kan taekwondo går ut och det blir en jävls massa liv. tre killar i festen kommer ut och hjälper till medans alla andra tittar på. vi slåss mot dom vi lyckas däcka dom och sånt men dom springer iväg och senare kommer dom tillaka med kusiner mer vänner och är ca 20 pers vi slåss mot dom igen såklar lyckas dom mer 10 mot 3 och 10 andra förstör fönster och saker alla på feesten drar därifrån en snubbe ringer polisen. killarna blir bortkörda men dom två killarna som föst var på festen är kvar med varsin spade dom hittat dom kommer fram från sina gömställen och slår adam i ryggen och jag och mina kompisar hoppar på dom ena killen såringer iväg och jag misshandlar den andre med sparkar i huvudet han ligger nu kvar i adams trädgård och sover typ jag e hemma. vad fan ska vi göra med honom. 

• Svar på tråden festen spårade ur!!!!
  • Jan Holmström

Vad i hela fridens namn? Går du inte i grundskolan eller? Lär dig styckeindelning och att använda kommatecken rätt så kanske någon läser din tråd. Just nu är det helt obegripligt och gör mig bara riktigt arg! Ska fan gå ut och ta en cigg och en kaffe nu för att lugna nerverna.

Fan!

Jan

• iphone samsung

Var lite små full så förlåt herr grinig arsel håll som är ful som troll och är en grinig gammal gubbe! Ät upp dina jävla ciggarer gubbjävel.. Nån annan som kan svara? Ps om ni har mens som jan holmström svara inte. Synd om dig jan men mensen går över

• Murarn

Öh lite svårt att hänga med men,

Sluta sparka folk i huvudet
    Nu har det ju gått ett tag sedan er fest men blir någon medvetslös så ringer man ambulans

Ni är alldeles för unga för att vara ute och supa! Sitt hemma och spela ps3 på kvällarna istället.

Jag förstod inte riktigt om du hade någon mer fråga?

• iphone samsung

Han vaknade och gick hem vi snackade och kom överns om att han och hans kompisar ska hålla sig borta från våra fester.

• Jan Holmström
    iphone samsung skrev 2013-08-22 23:36:40 följande:
    Var lite små full så förlåt herr grinig arsel håll som är ful som troll och är en grinig gammal gubbe! Ät upp dina jävla ciggarer gubbjävel.. Nån annan som kan svara? Ps om ni har mens som jan holmström svara inte. Synd om dig jan men mensen går över
    Hoppas din pappa slår skallen av dig, ungjävel. Lär dig skriva eller lämna landet så någon funktionell människa kan ta den och utbilda sig för att bidra till världen.

Jan
  • Murarn

Men du, hade du tilltalat en 14-åring så om han stått framför dig?

Visst, han var tyken och otrevlig men han är fjorton och du är lite äldre?

Man har väl precis slutat sjätte klass bär man är fjorton?

• Jan Holmström
    Murarn skrev 2013-08-24 08:34:25 följande:
    Men du, hade du tilltalat en 14-åring så om han stått framför dig?

Visst, han var tyken och otrevlig men han är fjorton och du är lite äldre?

Man har väl precis slutat sjätte klass bär man är fjorton?
    Det hade jag absolut gjort. Ungdomar tyglas inte nu för tiden. De behöver disciplinering och ibland måste man ta till med de lite råare handtagen!

Eller du vidhåller dig vid att jag är alldeles för aggressiv?

Jan
  • tooschoolforcool

Jag har en son i din ålder och hade han stavat så illa som dig, hade han fått stryk och blivit ivägskickad till skola för "special ed". Där hade han fått stanna också, skulle inte vilja ha en cp son som sparkar nån i huvet, svamlar som ett jon och är komplett skämmig. Du och dina kompisar får festa i skyddad verkstad istället, med ordningsvakter. Och ha hjälm på skallarna.

• iphone samsung

du Jan du har fortfarande mens va? skulle jag träffa dig på stan så skulle JAG slå skallen av dig din jäkla pedo! tro du att du e så jäkla cool för att du är kaxig mot en 14 årig kille som kanske har dyslexi hur vet du att jag inte har det du med tooschoolforcool jag har dyslexi så gud var cool du är jan du skriver att min fasra borde slå skallen av sig att jag borde lämna landet och sånt till en fjorton årig kille som har dyslexi? kommer tycka synd om dina barn. om nu nån tjej skulle vilja ha dig hoppas din mamma blir våldtagen och dinpappa blir grovt misshandlad och sedan tar dom din mamma som sex slav samma med din pappa försvinn härifrån om du inte har nått bättre att göra än att vara jävlig mot e FJORTON ÅRIG KILLE MED DYSLEXI!!!!!!!!!

Svar på tråden festen spårade ur!!!!