Inlägg från: Jan Holmström |Visa alla inlägg
  • Jan Holmström

festen spårade ur!!!!

Vad i hela fridens namn? Går du inte i grundskolan eller? Lär dig styckeindelning och att använda kommatecken rätt så kanske någon läser din tråd. Just nu är det helt obegripligt och gör mig bara riktigt arg! Ska fan gå ut och ta en cigg och en kaffe nu för att lugna nerverna.

Fan!

Jan

• Jan Holmström
    iphone samsung skrev 2013-08-22 23:36:40 följande:
    Var lite små full så förlåt herr grinig arsel håll som är ful som troll och är en grinig gammal gubbe! Ät upp dina jävla ciggarer gubbjävel.. Nån annan som kan svara? Ps om ni har mens som jan holmström svara inte. Synd om dig jan men mensen går över
    Hoppas din pappa slår skallen av dig, ungjävel. Lär dig skriva eller lämna landet så någon funktionell människa kan ta den och utbilda sig för att bidra till världen.

Jan
  • Jan Holmström
    Murarn skrev 2013-08-24 08:34:25 följande:
    Men du, hade du tilltalat en 14-åring så om han stått framför dig?

Visst, han var tyken och otrevlig men han är fjorton och du är lite äldre?

Man har väl precis slutat sjätte klass bär man är fjorton?
    Det hade jag absolut gjort. Ungdomar tyglas inte nu för tiden. De behöver disciplinering och ibland måste man ta till med de lite råare handtagen!

Eller du vidhåller dig vid att jag är alldeles för aggressiv?

Jan
  • Jan Holmström
    iphone samsung skrev 2013-08-28 21:51:00 följande:
    du Jan du har fortfarande mens va? skulle jag träffa dig på stan så skulle JAG slå skallen av dig din jäkla pedo! tro du att du e så jäkla cool för att du är kaxig mot en 14 årig kille som kanske har dyslexi hur vet du att jag inte har det du med tooschoolforcool jag har dyslexi så gud var cool du är jan du skriver att min fasra borde slå skallen av sig att jag borde lämna landet och sånt till en fjorton årig kille som har dyslexi? kommer tycka synd om dina barn. om nu nån tjej skulle vilja ha dig hoppas din mamma blir våldtagen och dinpappa blir grovt misshandlad och sedan tar dom din mamma som sex slav samma med din pappa försvinn härifrån om du inte har nått bättre att göra än att vara jävlig mot e FJORTON ÅRIG KILLE MED DYSLEXI!!!!!!!!!
    Mogen unge vi har att göra med. Skyll inte på dyslexi heller för jag känner folk med dyslexi och de stavar betydligt värre än vad du gör, men de vet i alla fall hur man använder skiljetecken.

För övrigt är min pappa inte i livet så vad du säger om honom spelar ingen roll. Jag har en fru och barn så tyck du synd om dem om du vill. Det gör jag redan.

Du är en snorunge som inte kommer ha en chans i livet. Ska du reagera så här mot chefen när han frågar varför rapporten du lämnat in ser ut som den är skriven av en särskadad 5-åring? Då får du sparken på direkten. Lär dig behärska dig och framförallt måste du lära dig stava och använda skiljetecken. Skärpning för fan!

Jan
  • Jan Holmström

Din jävla snorunge! Ska fan trycka in slipsen i truten på dig om jag ser dig! Så jävla bortskämd och otacksam så det inte är sant. Din pappa skulle haft kondom.

Jan

• Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-05 16:13:11 följande:
    Jag undrar vem av er som är mest mogen... Den som svarar 2 år senare bara för att få sista ordet är inte det iaf.
    Jag har haft mycket att stå i de senaste 2 åren och har därför inte haft tid att svara på hans inlägg. Att så pass mycket tid gått betyder inte på något sätt att jag tänker låta honom komma undan med att säga vad som helst.

Du sympatiserar kanske med den här "väluppfostrade" ungen?

Jan
  • Jan Holmström

Snyggt. Då kan jag bara tänka mig hur du uppfostrar dina barn. De kommer säkert kunna bidra massor till vårt samhälle!

Fjant.

Jan

• Jan Holmström

Förstår bara inte hur någon som (antagligen) är vuxen väljer att sympatisera med en fjortisrebell.

Det får stå för dig dock!

Jan

• Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-08 12:39:26 följande:
    Det står mig fritt att sympatisera med vem jag vill.

Oavsett vad, så är det inte normalt att vänta i 2 år och sen komma på "å den där snorungen ska inte komma undan".
    Jag har inte "väntat" på att säga till på skarpen. Jag har helt enkelt haft annat att stå i och inte varit speciellt aktiv tidigare. Därför har jag inte skrivit förrän nu.

Om du friar till din kärlek och hon inte är redo för att svara förrän två månader senare - säger du isåfall att hon är "för sent ute" med att komma på att säga ja då?

Lägg av nu och respektera de äldre.

Jan
  • Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 16:30:32 följande:
    Det var ju också ett argument. Du har ingen aning om hur gammal jag är...
    Gissar på ca 13-14 med tanke på din starka koppling och lust att relatera till fjortisen med damp?

Jan
  • Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 16:42:55 följande:
    Som sagt, enda anledningen till att jag sympatiserar med TS är att du väntade 2 år med att "täppa till truten" på ungen. Sen är det ju väldigt moget att påstå att någon har damp, eller hur?
    Jag "väntade" inte. Har du svårigheter med att förstå denna enkla sats?

Damp, dyslexi, ADHD, aggressionsproblem... Spelar ingen roll vad han har. Problem är vad det är.

Jan
  • Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 16:50:32 följande:
    Precis som du
    Det är möjligt. Tycker dock du har större problem än vad jag har. Till skillnad från er liberala hippies så vill jag se att folk som gör misstag och beter sig illa tillrättavisas och uppfostras ordentligt. Det verkar dock vara en åsikt jag är ensam om häromkring.

Du står säkert endast bakom fjortisen för att det är politiskt korrekt att skydda de svaga. Jag tycker dock att du ska låta naturen sköta sitt.

Jan
  • Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 16:57:23 följande:
    Liberala Hippies? LOL! Den var bra, gubben! Du gillar säkert att sparka på de som ligger ner, eller hur? Det var säkert du som misshandlade den där tiggaren som filmades på video också haha. Jan Holmström, en snabb googling borde ta reda på vart du bor...

Holmström är givetvis mitt riktiga efternamn. Du har förnamn och bild - sök på du. När du kommer får du gärna ha med dig en tröja där det står "Nerfherder" så jag får veta vem jag slår på käften. Fjant.

Klart som fan jag sparkar på de som ligger ned om jag fortfarande anser att de är hot i ett slagsmål. Skulle inte du göra det? Var beredd på att bli saxad av personens ben och falla och slå huvudet isåfall.

Du lever i en anonym drömvärld min vän. Gå och bli kompis med den där dyslektiska fjortonåringen nu så ni kan diskutera hur mycket ni ogillar mig någonstans. Jag har inte lust att varken diskutera med dig eller fjortisen. PK-människor och arga tonåringar har jag nog med hemma.

Ni två förtjänar dock ett par rediga käftsmällar. Det blir med all sannolikhet inte jag som ger er det, men ni kommer få vad ni förtjänar någon dag.

Ha det gott så länge!

Jan

• Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 17:02:45 följande:
    Fjortis och fjant kan du vara själv! (pilutta dig)
    Skall svara dig om två år.

Jan
  • Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 17:06:06 följande:
    Jag ska svara då, om jag inte är busy med viktigare saker.
    Gött, då hörs vi då!

Jan
  • Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 17:08:24 följande:
    Bra, hoppa nu ner i hålet du kom ifrån igen.
    Usch. Du är en rälig stackare.

Jan
  • Jan Holmström
    Nerfherder skrev 2015-02-09 22:40:16 följande:
    Det har inte gått 2 år, din fuskare
    En nära vän skulle kortfattat beskriva mig när en arbetsgivare ringde upp honom som referens för en väldans massa år sedan. Passande nog beskrev han mig som en "man som håller sitt ord"; och nu är det dags för mig att uppfylla den beskrivningen.

Ett av de löften jag gav var att svara dig när två år passerat. Det löftet låter jag uppfyllas nu - på dagen (om än ett antal timmar senare på kvällskvisten). Det andra var att ge dig och dampbarnet i TS varsin redig käftsmäll om jag någonsin stötte på er. Jag kan säga dig att ett par käftsmällar delats ut under de föregående två åren men ingen av mottagarna verkade ha någon funktionsnedsättning i stil med damp eller ADHD och inte heller någon tröja med "Nerfherder" på så jag kan inte med säkerhet säga att det löftet uppfyllts än.

Har någon annan gett dig på näsan kanske? En räddare i nöden som gjort grovjobbet åt mig. Det skulle göra min dag. Har en tuff vecka på jobbet så behöver lite goda nyheter. Posta gärna bilder!

P.S. Bonuspoäng för en gruppbild på dig och TS med några skvätt näsblod.

P.S.S. Mina söner tycker att du är en sopa.

Ha det gött!

Jan
Svar på tråden festen spårade ur!!!!