festen spårade ur!!!!
Din jävla snorunge! Ska fan trycka in slipsen i truten på dig om jag ser dig! Så jävla bortskämd och otacksam så det inte är sant. Din pappa skulle haft kondom.
Jan
Din jävla snorunge! Ska fan trycka in slipsen i truten på dig om jag ser dig! Så jävla bortskämd och otacksam så det inte är sant. Din pappa skulle haft kondom.
Jan
Snyggt. Då kan jag bara tänka mig hur du uppfostrar dina barn. De kommer säkert kunna bidra massor till vårt samhälle!
Fjant.
Jan
Förstår bara inte hur någon som (antagligen) är vuxen väljer att sympatisera med en fjortisrebell.
Det får stå för dig dock!
Jan
Jag har inte "väntat" på att säga till på skarpen. Jag har helt enkelt haft annat att stå i och inte varit speciellt aktiv tidigare. Därför har jag inte skrivit förrän nu.
Om du friar till din kärlek och hon inte är redo för att svara förrän två månader senare - säger du isåfall att hon är "för sent ute" med att komma på att säga ja då?
Lägg av nu och respektera de äldre.
Jan
Gissar på ca 13-14 med tanke på din starka koppling och lust att relatera till fjortisen med damp?
Jan
Jag "väntade" inte. Har du svårigheter med att förstå denna enkla sats?
Damp, dyslexi, ADHD, aggressionsproblem... Spelar ingen roll vad han har. Problem är vad det är.
Jan
Holmström är givetvis mitt riktiga efternamn. Du har förnamn och bild - sök på du. När du kommer får du gärna ha med dig en tröja där det står "Nerfherder" så jag får veta vem jag slår på käften. Fjant.
Klart som fan jag sparkar på de som ligger ned om jag fortfarande anser att de är hot i ett slagsmål. Skulle inte du göra det? Var beredd på att bli saxad av personens ben och falla och slå huvudet isåfall.
Du lever i en anonym drömvärld min vän. Gå och bli kompis med den där dyslektiska fjortonåringen nu så ni kan diskutera hur mycket ni ogillar mig någonstans. Jag har inte lust att varken diskutera med dig eller fjortisen. PK-människor och arga tonåringar har jag nog med hemma.
Ni två förtjänar dock ett par rediga käftsmällar. Det blir med all sannolikhet inte jag som ger er det, men ni kommer få vad ni förtjänar någon dag.
Ha det gott så länge!
Jan
Usch. Du är en rälig stackare.
Jan