• FireLady

13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest

Ja, hur ställer ni till att en pojke på 13 vårar målar naglarna till en färg vilket passar skjortan till en större fest.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest
  • Anonym (va stolt)

underbart att han vågar gå emot normen i den känsliga åldern! Jag hade blivit stolt! Att han vågar och är så öppensinnad visar bara vilka bra föräldrar ni verkar vara!

• Anonym (No biggie)
    Anonym (snyggt) skrev 2013-08-20 22:20:43 följande:
    Klart han kan ha målade naglar!

Mmm Johnny.. *dreggel dreggel*....
  • Aspie

Tycker personligen det är lika snyggt med svart/mörkblått nagellack på både tjejer och killar och allt annat. Sen blir det olika beroende på individen, vissa killar passar förbannat bra i rött och andra i mintgrönt. Men svart/mörkblått passar de allra flesta vad jag har sett (och kan tänka mig).

• FireLady
    Anonym (va stolt) skrev 2013-08-20 22:24:34 följande:
    underbart att han vågar gå emot normen i den känsliga åldern! Jag hade blivit stolt! Att han vågar och är så öppensinnad visar bara vilka bra föräldrar ni verkar vara!

Nåja, jag vet inte om jag är så bra förälder. Jag är starkt emot våld men sade ikväll till sonen att han faktiskt fick slå på käften den som jävlades med honom om detta om det ens skulle bli problem, men bara om de jävlas om nagellacket.
  • Anonym (va stolt)
    FireLady skrev 2013-08-20 22:29:35 följande:

Nåja, jag vet inte om jag är så bra förälder. Jag är starkt emot våld men sade ikväll till sonen att han faktiskt fick slå på käften den som jävlades med honom om detta om det ens skulle bli problem, men bara om de jävlas om nagellacket.
    haha ja man säger inte alltid saker man är stolt över men du är stolt över honom och det känner han!!
  • FireLady
    Anonym (va stolt) skrev 2013-08-20 22:32:44 följande:
    haha ja man säger inte alltid saker man är stolt över men du är stolt över honom och det känner han!!

Jag är stolt och hoppas att han har de imorgon. Riktigt snyggt ju!

Tror mina båda är lite goth eller något. Dotter på tolv valde svart färg, vet att resten av tjej-kvinna släkten kommer ha rosa.
  • KimPossible

Om jag ens hade märkt och reflekterat över det, så hade det förmodligen varit för att jag älskar blått nagellack. Skrattande

Klart det är ok! Mer än ok! Är han osäker så är det ju bara att du stoppar ner lite bomull och borttagning i väskan i fall han skulle ändra sig.

Men det tycker jag inte att han ska. Han ska stå upp för sig själv och det _han_ tycker är snyggt!

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • trolliz

Åh, blir bara så glad av detta :)
     Ifall någon har problem med det så är det ju deras ensak. Så länge han känner sig nöjd själv!

• Anonym (Johanna)

En killkompis från gymnasiet målade naglarna och använde eyeliner. Blev snyggt. Han hade en ganska macho attityd och bara haft flickvänner. Jag gillar när även killar tar ut svängarna lite vad gäller utseende.

• Anonym (Ok)

???????????? Förstår inte varför en kille/man inte skulle få måla både finger och tånaglar i vilken färg dom nu vill och önskar. Personligen tycker jag blått och svart är tjusigt. Jag brukar måla min killes tånaglar. Han känner sig "spunk" ???? då. Jag tror på unisex skönhet.

• Anonym (Lilo)

Helt okej.

Skrikrosa lösnaglar däremot hade jag  tyckt var liite over the top "se mig!".

• Anonym (Akilles)

Själv skulle jag inte ha accepterat att min 13-årige son målade naglarna men det är ju bara jag det. Alla är vi olika.

• Anonym (Blått o svart m)

Helt ok. Tänker minsann testa som kille man. Har inte köpt nagellack men till.min glädje och förvåning fanns det att googla. Gillar denna färgen. Vet inte om bilder går fram bra, men jag provar. Är denna färg ok eller inte ok ?

Svar på tråden 13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest