• FireLady

13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest

Ja, hur ställer ni till att en pojke på 13 vårar målar naglarna till en färg vilket passar skjortan till en större fest.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest
  • FireLady

Han ligger i sin säng redan med målade naglar, jag har inga problem med det. Han ville hemskt gärna men var osäker, frågade vilka killar brukar måla naglarna. Listan blev, bögar, transor, de vilka tycker tjejer och killar inte ska vara så olika, emo, punk, goth killar målar naglarna. Så en hel del killar helt enkelt målar naglarna. Har sagt att han har ändå tid att ändra sig i morgon så länge han inte gör det fem minuter innan vi åker.

Är bara nyfiken på hur folk ställer sig till det utanför mitt hem. Därför frågar jag.

• FireLady
    Anonym (va stolt) skrev 2013-08-20 22:24:34 följande:
    underbart att han vågar gå emot normen i den känsliga åldern! Jag hade blivit stolt! Att han vågar och är så öppensinnad visar bara vilka bra föräldrar ni verkar vara!

Nåja, jag vet inte om jag är så bra förälder. Jag är starkt emot våld men sade ikväll till sonen att han faktiskt fick slå på käften den som jävlades med honom om detta om det ens skulle bli problem, men bara om de jävlas om nagellacket.
  • FireLady
    Anonym (va stolt) skrev 2013-08-20 22:32:44 följande:
    haha ja man säger inte alltid saker man är stolt över men du är stolt över honom och det känner han!!

Jag är stolt och hoppas att han har de imorgon. Riktigt snyggt ju!

Tror mina båda är lite goth eller något. Dotter på tolv valde svart färg, vet att resten av tjej-kvinna släkten kommer ha rosa.
Svar på tråden 13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest