Verkar gå väldigt bra för min dotter med, idag hade de idrott på schemat för första gången (eftersom hon var sjuk förra veckan vet jag inte hur det såg ut då) och hon var så stolt att hon duschat själv och allt sånt De har idrott tillsammans med åk 1-3 en gång i veckan (idag) och med åk 1-2 en gång i veckan, så hon får alltså vara med de större barnen och även byta om etc tillsammans med dem.
Igår berättade hon överlycklig att de hade jobbat med bokstaven A och att hon kunde skriva den bokstaven (det visste jag ju redan förstås, för det har hon gjort många gånger hemma men det verkar vara en helt annan sak att känna att kunskaperna liksom passar in i det de gör i skolan). Hon har dock varit ganska ovillig till att skriva bokstäverna i allmänhet med penna, sitt eget namn vill hon gärna träna på men man får absolut inte pusha henne för mycket och övriga bokstäver har varit helt ointressanta. Då blir hon bara less och tokvägrar istället. Så jag är glad att hon verkar så lycklig och positivt inställd till vad de får jobba med!