BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Lycka till Therese S! :)
Lycka till Therese S! :)
Grattis Snultan! :)
Åh vad jag längtar tills det är min tur!
Det var ett tag sen jag tittade in här och vad kul att det hunnit födas en hel del oktoberbebisar. Stort grattis till allihopa! :)
14 dagar kvar till BF idag och än så länge inget tecken på att något skulle vara på gång. Försöker hålla moder uppe genom att tänka att förr eller senare så kommer bebisen ut på ett eller annat sätt :p
Grattis sosso03 och lycka till tesstessan :)
Sajood, vad spännande! Då får vi hålla tummarna för att det är på g för dig :)
Fråga till er som har barn sen tidigare: Kan väldigt ömma ljumskar/ont i ljumskarna sen ngra dagar tillbaka betyda att det är på g?
Oj, här har det hänt mycket! Lycka till eija76 och Blobba! :D
Själv har jag exakt 7 dagar till BF idag och känner mig extremt otålig. Känns som det enda jag tänker på är väntan på att det ska sätta igång, hur blir det då om jag går över tiden (vilket jag säkert kommer göra)? Kommer ju klättra på väggarna. Suck...
Jag är också kvar :) BF 26/10
Smultronsöt: vad spännande! Stort lycka till :)
LinnElin: tråkigt att det avtog för dig, vi får hålla tummarna för att det kommer tillbaka på riktigt snart :)
Själv har jag 2 dagar till BF men är övertygad om att jag kommer gå över. Säkert 2 veckor :p En liten novemberbebis kanske :)
Lycka till anansie! :)
Konstig reaktion kanske men nu när jag äntligen är på BF dagen och inget ens verkar vara på g så känns det som att "jahapp då kommer väl bebisen inte ut då, så får jag vara gravid resten av livet". Vill hemskt gärna att det ska dra igång av sig självt och att jag inte blir igångsatt för det känns så mycket läskigare att vara beredd på att nu börjar det istället för att det kommer som en överraskning. Vad har ni andra för erfarenheter?
Skönt att höra att man inte är ensam :) Är väkdigt trött på att vara gravid nu, vill bara ha min kropp tillbaka!! Beundrar verkligen er som har haft det tufft med mycket ont och dålig sömn men som ändå hållt ut. Själv borde jag inte klaga, skäms nästan lite faktiskt då jaghar haft en väldigt smärtfri graviditet i övrigt. Går jag över tiden med en massa dagar så jämnar det iaf ut sig ;)
BF+2 idag och här händer det inte heller någonting. Inte ens en enda liten känning! :( Har också tid hos BM idag men känns bara givande att få gå dit för att lyssna på bebishjärtat.
Hoppas det snart sätter igång för er eller blir igångsatta så att ni slipper det onda.