BF i oktober. Någon som vill följas åt?
LullaBay - Jag är oxå svullen till och från där nere. Det har nog med det ökade blodflödet att göra. Men nu är det lite "buckligt" & ojämnt på en liten del, vilken borde vara ett åderbråck.
LullaBay - Jag är oxå svullen till och från där nere. Det har nog med det ökade blodflödet att göra. Men nu är det lite "buckligt" & ojämnt på en liten del, vilken borde vara ett åderbråck.
Läcka mjölk behöver nog inte jag oroa mej för. Förminskade brösten för flera år sen och när dottern föddes fanns det så yttepyttelite mjölk så det var bara att lägga ner amningen. Fortsatte pumpa två veckor men det gjorde ingen skillnad. Så räknar med samma sak denna gången med.
Snultan - Om Renässans funkar så använd det. Men annars använd vanligt nässpray som Otrivin. Jag använde det de 2 sista månaderna när jag väntade dottern. Direkt hon kom ut släppte täppan och det kommer det göra för dej med.
Har aldrig haft en förvärk i hela mitt liv. Dotterns förlosssning kom igång pang bom utan en enda känning. Men denna gången borde man väl få lite förvärkar... ?
FamMorrhår - Är det att du inte kan somna eller att du vaknar ?
Förra graviditeten, under de sista 2 månaderna vaknade jag mellan 04-05 varje natt och gick upp för dagen. Killen blev lika förvånad varje gång jag satt uppe när han klocka ringde. Denna gången känns det som att jag hade kunnat sova hela förmiddagen om jag hade fått.. men nu väcker dottern mej istället.
Lullabay - Åh då kanske det blir bebis snart, spännande. Men håller givetvis tummarna på att den väntar några veckor till.
Jag personligen skulle aldrig föda i säte.. hellre snittas jag. Det var svårt nog att få ut dottern med huvudet före så jag hade vägrat om man nu kan det
Så håller tummarna på att era små vänder sej åt rätt håll :)