BF i oktober. Någon som vill följas åt?
NovemberMommy, Välkommen, det är definitivt inte för sent att hoppa in!! Härligt att du har haft det bra hittills, och hoppas det fortsätter så för dig!!Therese S, Ja visst börjar det kännas riktigt tungt, tur att det snart är över :P Man längtar ju bara efter den lill* nu :P Haha.
Erli, Gud så jobbigt att du inte fick komma idag heller. Inte för det för att laga en hiss kan ju ta ett tag, är lite förvånad över att dom trodde den skulle vara fixad och lovade dig en ny tid idag. Skulle dom nog inte gjort...blir ju bara dubbelbesvikelse!!! :(
Mami2013, Roligt med UL ju! Håller tummarna för att allt ser bra ut imorgon! Det måste du ge oss en uppdatering på sen. Finns det någon speciellt anledning till att du ska ha "extra" UL förresten? (Kanske har glömt något du nämnt tidigare, ber om ursäkt isf)
Tack för att lyckönskningar över mitt UL idag, det gick bra! Det läkaren skulle kolla var ju tillväxten eftersom jag fött ett litet barn tidigare. Plus att dom skulle kolla fostervatten+moderkaka i och med min tidigare moderkaksavlossning. Allt såg bra ut, låt -13% på tillväxt vilket är helt inom det normala. Men hon ville kolla UL igen om 3 veckor bara för att se till att bebisen håller sig där, i sin egna kurva det vill säga. Så inget förändras. Blev nytt bokat besök till den 10 september då :)
.....En annan sak...läkaren sa "hon" vid ett tillfälle på UL, frågan är om läkaren försa sig eller om hon bara kallar dom för "hon". Det behöver ju inte betyda något men man blev lite fundersam :P Alla säger ju dessutom att jag har en pojkmage:P haha.
Imorgon har jag en vanlig graviditetskontroll hos MVC också, alltid är det något man ska springa på :P